تکنولوژی

800 میلیون نفر، کاربر فعال ماهیانه اینستاگرام هستند

اینستاگرام که به تازگی توسط شرکت فیس بوک خریداری شده، امروز اعلام کرد که 800 میلیون کاربر در سرتاسر جهان دارد. این شرکت در بیانیه خود اعلام کرد که از ماه آوریل 2017 تا کنون به صورت متوسط، ماهیانه 100میلیون کاربر به این سرویس اضافه شده‌اند. این ارقام توسط Carolyn Everson، نائب رئیس بخش تجارت جهانی فیس بوک طی مراسمی در شهر نیویورک اعلام شد.

اینستاگرام اعلام کرده است که روزانه بیش از 500 میلیون کاربر فعال دارد  و در تعداد کاربر از رقیب خود، اسنپ چت بسیار جلوتر است. اسنپ ماه گذشته اعلام کرد که برنامه اسنپ چت روزانه 173 میلیون کاربر فعال دارد.

 اینستاگرام رشد بالایی در قسمت جذب کاربر دارد و به احتمال زیاد خیلی زود مانند برادر بزرگ‌تر خود فیس بوک، از مرز یک میلیارد کاربر نیز خواهد گذشت. این شرکت همچنین تایید کرده که میزان زمان مشاهده ویدیوهای اینستاگرام هرساله به میزان 80 درصد افزایش داشته است که نشان می‌دهد این سرویس، بیشترین تمرکز خود را به روی ارائه قابلیت‌های مختلف برای بخش ضبط و پخش ویدیو خود اعمال می‌کند.

این روزها بیشتر شرکت‌های تبلیغاتی ترجیح می‌دهند تا به روی سرویس اینستاگرام سرمایه گذاری کنند. این شرکت اعلام کرد که تعداد تبلیغ کنندگان روی این سرویس از ماه مارس تا کنون بیش از دو برابر شده ست. 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا