تکنولوژی

تنها 2 نفر در صف خرید آیفون 8

گزارش‌های رسیده تایید می‌کند که روز اول فروش آیفون 8 در چین تنها با استقبال 2 نفر آغاز شده است. اپل به تازگی از آیفون 8، 8 پلاس و نسل سوم ساعت خود رونمایی کرد و در روز اول فروش آن در چین بسیاری تدابیر امنیتی و تشریفاتی را آماده کرده بود اما تنها دو نفر تصمیم گرفتند تا وارد فروشگاه اپل بشوند و آیفون جدید را از نزدیک تماشا کنند.

به گزارش رسانه‌های چینی این نرده‌هایی که در پایین تماشا می‌کنید برای قرار گرفتن مردم تدارک دیده شده بود که بدون استفاده باقی ماند!

تیم اپل تصمیم گرفتند این نرده‌ها را جمع کنند زیرا فقط 2 نفر وارد فروشگاه شدند

این متن را با استفاده از مترجم گوگل از چینی ترجمه کردیم:

فاجعه، امروز آیفون 8، هانژو، ماموران امنیتی مشغول هستند، البته مشغول جمع کردن نرده‌ها!

بیست‌ودوم سپتامبر قبل از 6 صبح حدود 30 تا 40 مامور امنیتی مشغول آماده سازی فضای بیرون فروشگاه هستند. ماموران فنس‌های طولانی را به‌صورت مارپیچ به یکدیگر متصل کردند تا جمعیت به ترتیب در آنها قرار بگیرد. این خط‌ها از وسط به دو نیم تقسیم می‌شد تا جمعیت بتوانند از هر دو در وارد فروشگاه شود. ساعت 8 صبح همه‌چیز آماده بود اما به دلیل استقبال نکردن مردم ساعت 8 و 43 دقیقه ماموران همه فنس‌ها را جمع کردند.

با توجه به این بی میلی مردم حداقل در چین که بزرگترین بازار دنیا را دارد، حالا طرفداران اپل امید به روز عرضه آیفون 10 دارند تا شاید آیفون 10 بتواند طرفداران را صبح زود به در فروشگاه‌های اپل برساند، اما اگر این اتفاق آن روز هم نیافتد اپل با مشکلی جدی مواجه خواهد شد.

مطلب مرتبط: قیمت آیفون 8 و 8 پلاس در بازار ایران

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا