تکنولوژی

اپلیکیشن «ترلو» نسخه ویندوز و مک عرضه شد

«ترلو» (Trello) اخیرا اعلام کرده بود که قصد دارد به‌زودی و در طی آپدیت‌های جدید، اپلیکیشن دسکتاپ سرویس ترلو را هم برای کاربران ویندوز و مک عرضه کند.

اگر شما هم یکی از کاربران میلیونی سرویس ترلو هستید، احتمالا شما نیز با مشکلات و سختی‌های نسخه مرورگر این سرویس آشنایی دارید. حال نسخه دستکتاپ اپلیکیشن ترلو قرار است نوتیفیکیشن‌ها را بر روی صفحه نمایشگر کاربران ویندوز و مک نشان دهد.

خبر خوب اینکه اگر کاربر مک هستید، از امروز می‌توانید از نسخه دسکتاپ این برنامه استفاده کنید و اگر هم ویندوزی هستید از فردا می‌توانید آن را دانلود و نصب کنید. خوشبختانه نتایج کسب شده تا به‌اینجای کار از نسخه دسکتاپ کاملا رضایت بخش بوده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های نسخه جدید ترلو، امکان ارسال لینک صفحات مختلف ترلو به دیگر نرم‌افزهای مشابه از جمله Bitbucket و یا Drop Box Paper است. امکان اشتراک‌گذاری کارت‌ها در وبسایت‌هایی که از جاوا اسکریپت پشتیبانی می‌کنند نیز وجود خواهد داشت. ضمنا پیوست‌های هر کارت نیز شامل پیش‌نمایش (Preview) خواهند شد.

مدیرعامل ترلو معتقد است که توسعه این سرویس و عرضه نسخه دسکتاپ ترلو در اصل از طریق واگذاری این شرکت به کمپانی Atlassian امکان‌پذیر شده است.

منبع : آی‌تی‌ایران

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا