تکنولوژی

چگونه به سادگی رزومه‌ای کاملا حرفه‌ای بسازیم؟

امروزه روند پیدا کردن فرصت شغلی مناسب به سرعت در حال تغییر است. همه ما احتمالا با افرادی روبرو شده‌ایم که در پیدا کردن شغل و ساختن مسیر حرفه‌ای خود با مشکلاتی مواجه هستند و یا حتی ممکن است خودمان در این شرایط باشیم. اما چگونه این مسئله را پشت سر بگذاریم؟

در یافتن فرصت شغلی مناسب رزومه در واقع نقش نمایندگی کارجو را ایفا می‌‌کند و اولین اثری است که کارفرما از کارجو می‌‌بیند و جالب است بدانید که این ارتباط اولیه طبق تحقیقات صورت گرفته کمتر از 20 ثانیه به طول می‌‌انجامد و در همین فرصت محدود کارفرما درباره اینکه کارجو را دعوت به مصاحبه و همکاری بکند یا نه، تصمیم می‌‌گیرد!

با توجه به اهمیت بالایی که رزومه در یافتن فرصت شغلی و استخدامی‌ مناسب ایفا می‌کند عمده مشکلی که کارفرماها با آن روبرو هستند این است که رزومه‌هایی که دریافت می‌‌کنند عموما به درستی ایجاد نشده‌اند و افراد از مهارت کافی برای نوشتن رزومه برخوردار نیستند.

از جمله مشکلاتی که در ایجاد رزومه کاری وجود دارد استفاده از نرم افزارهایی مانند Word است که به خاطر نداشتن قالب و ساختاری مشخص برای ایجاد رزومه کارجویان را سردرگم می‌کند.

از جمله ابزارهایی که برای پاسخ به این نیاز ایجاد شده‌اند رزومه سازهای آنلاین هستند که با یک سری از ویژگی ها موجب ساده تر شدن ایجاد رزومه حرفه ای و کاری شده اند، از جمله ویژگی های این نوع از ابزارها برای ساخت رزومه عبارتند از:

ایجاد رزومه در کمترین زمان ممکن

با استفاده از این رزومه سازها در مدت زمان کوتاهی (به صورت معمول کمتر از 10 دقیقه ) می‌‌توان رزومه کاری و حرفه ای را ایجاد کرد.

اشتراک گذاری آسان

شما از طریق لینک رزومه خودتان یا QR کد رزومه خود می‌‌توانید آنرا در اختیار سازمان‌ها و مخاطبان خود قرار دهید.

دسترسی به نمونه رزومه ها

معمولا این رزومه سازها برای راحت تر شدن فرآند رزومه سازی نمونه رزومه هایی را در اختیار مخاطبین خود قرار می‌دهند تا در تکمیل بخش های مختلف رزومه خود از آنها به عنوان نمونه استفاده کنند. به عنوان مثال در مطلب مجموعه نمونه رزومه فارسی: راهنمایی برای ایجاد رزومه حرفه ای تعداد زیادی نمونه رزومه در زمینه های کاری مختلف وجود دارند که می‌توان از آنها استفاده کرد.

تصویری کامل و حرفه‌ای

طبقه بندی جامع و ساختارمند از کلیه اطلاعاتی که تصویری کامل از توانمندی‌ها و شایستگی‌های شما ارائه می‌‌دهد.

قالب های رزومه زیبا و جذاب

شما می‌‌توانید رزومه خود را در چند قالب زیبا و حرفه‌ای ذخیره و یا ارسال نمایید.

همه جا در دسترس

شما می‌‌توانید در هر مکان و زمانی به رزومه خود دسترسی داشته باشید و در صورت نیاز آن را به صورت PDF دانلود نمایید.

اگر شما هم علاقه‌مند شده‌اید تا مانند حرفه‌ای‌ها رزومه آنلاین خودتان را داشته باشید، می‌توانید با استفاده از حرفه‌ای‌ترین رزومه ساز آنلاین فارسی در چند گام ساده رزومه خود را ایجاد نمایید.

تا به حال بیش از 165,000 نفر از طریق این رزومه ساز، رزومه خود را ایجاد کرده‌اند و در کنار آن توانسته‌اند رزومه حرفه‌ای خود را برای فرصت شغلی و استخدامی‌ برترین سازمان‌ها در وبسایت تلنت یاب ارسال کنند.

منبع : روابط عمومی تلنت‌یاب

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا