تکنولوژی

تصاویر لورفته از مرسدس جی‌ال‌اس 2019

با اینکه تابستان فصل استراحت بسیاری از افراد محسوب می‌شود اما برای عکاسان جاسوس سخت کوش در آلمان فصل پرکاری بوده است. این عکاسان موفق به انتشار تصاویر اولیه از خودروی جدید جی‌ال‌اس (GLS) شرکت مرسدس بنز شده‌اند.

خودروی SUV جدید مرسدس بنز به‌ احتمال زیاد سال 2019 معرفی خواهد شد. این خودروی جادار که از سه ردیف صندلی و گنجایشی برابر با 7 نفر بهره می‌برد، مستقیما به جنگ خودوری ایکس7 شرکت بی‌ ام‌ و خواهد رفت.

خودروی جی‌ال‌اس جدید هم احتمالا بر پایه پلتفرم MHA طراحی و تولید خواهد شد و همانند مدل فعلی جی‌ال‌اس با کاهش وزن قابل توجهی همراه خواهد بود. انتظار می‌رود پلتفرم MHA آنقدر انعطاف‌پذیری داشته باشد که بتواند مدل‌های مختلف مرسدس از 4 گرفته تا 8 سیلندر و مدل‌های دیفرانسیل عقب و چهار چرخ دیفرانسیل را کاملا پشتیببانی کند. برای نسخه آمریکایی جی‌ال‌اس جدید باید انتظار هرچیزی از جمله موتور دیزلی، بنزینی و حتی هیبریدی را داشت. ضمنان به لیست انتظارات خود موتور ای‌ام‌جی 4.0 لیتری 8سیلندر جفت توربو را هم اضافه کنید. جی‌ال‌اس قعلی از موتور 5.5 ایتری تک توربو با 577 اسب بخار قدرت بهره می‌برد که با توجه به برنامه مرسدس در کاهش وزن جی ال‌اس احتمالا شاهد این تغییرات در موتور این خودرو خواهیم بود.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا