تکنولوژی

به‌کارگیری شبیه سازی در نیروی دریایی آمریکا

نیروی دریایی آمریکا اخیرا برنامه‌های آموزشی جدیدی با استفاده از متد و تکنولوژی‌های شبیه سازی را اعلام کرده است. در پایگاه نیروی دریای آمریکا در ایالت سن دیگو، نیروهای نظامی برای فعالیت در کشتی‌های نظامی در آینده آموزش داده می‌شوند. نکته جالب اینکه این نیروها بدون ورود و حتی مشاهده کشتی‌های واقعی تمامی مراحل آموزش را پشت سر می‌گذارند. مرکز آموزشی کشتی های جنگی LCS به شکلی طراحی شده که سربازان و خدمه را بدون نیاز به ورود به کشتی‌های واقعی آموزش می‌دهد و از این طریق زمان کمتری صرف آموزش افراد می شود. تمام آموزش‌ها در این مرکز آموزشی نیروی دریای از طریق شبیه سازی انجام می‌شود.

کاپتان «رولاند تولند» فرمانده مرکز آموزشی ضد زیردریایی، کشتی‌های LCS را نوعی دانشکده می‌داند و اعلام کرده از شبیه‌سازهای نیروی هوایی و مدارس آموزشی زیردریایی‌ها برای راه‌اندازی این مرکز الهام گرفته شده است. او در اینباره می‌گوید: «سربازان حتی قبل از دیدن ظاهر واقعی کشتی‌ها می‌توانند آموزش‌های لازم برای ورود و خدمت در آنها را به‌طور کامل ببینند.»

گفته می‌شود این آموزش‌ها آنقدر موفق بوده‌اند که نیروی دریای ایالات متحده در حال راه‌اندازی یک مرکز آموزشی LCS جدید در سواحل شرقی ایالت فلوریدا است. کاپیتان «جوردی هریسون» در اینباره می‌گوید: «بهتر است که سربازان و خدمه اشتباهاتشان را در کلاس‌ها و مراحل شبیه سازی انجام دهند و از آنها درس بگیرند و هنگامی که بر روی کشتی واقعی خدمت می‌کنند، تنها به‌دنبال اثبات توانایی‌هایشان باشند.»

منبع : آی‌تی‌ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا