تکنولوژی

خسروشاهی رسما فرمان اوبر را دست گرفت

به دنبال اخبار روهای گذشته درباره مدیرعامل جدید شرکت اوبر، دارا خسروشاهی امروز رسما به‌عنوان مدیرعامل جدید این شرکت آمریکایی منصوب شد. او کار خود را به‌عنوان جایگزین «تراویس کالانیک» مدیرعامل اسبق اوبر که ژوئیه امسال در پی فسادهای متعدد استعفا داده بود، از فردا آغاز خواهد کرد. تروایس کالانیک در بیانیه‌ای انتخاب خسروشاهی برای این سمت را تبریک گفت و برای او آرزوی موفقیت کرد.

خسروشاهی هم در نامه‌ای به کارکنان شرکت اکسپدیا (Expedia)، از ترس‌های خود درباره شغل جدیدش گفت: «باید اعتراف کنم که کمی ترسیده‌ام چراکه سال‌های زیادی است در این شرکت کار می‌کنم و تقریبا راه و رسم زندگی خارج از این شرکت را فراموش کرده‌ام. اما بزرگترین تجربیات زندگی‌ام را پس از ایجاد تغییرات بزرگ در مسیر زندگی به‌دست آورده‌ام و از این نظر خوشحالم. برای کسب موفقیت باید از دایره آرامش خود خارج شوید و توانایی‌هایی که قبلا از داشتن آنها بی‌خبر بودید را پرورش دهید. اگر به‌گذشته‌ی خودم در اکسپدیا نگاه کنم، می‌توانم با اطمینان کامل بگویم که «ماموریت با موفقیت انجام شده» و با نگاه به‌آینده می‌توانم بگویم که آماده‌ی ایجاد تغییرات در اوبر هستم و امیدوارم این تغییرات در جهت مثبتی باشند».

مطلب مرتبط: خسروشاهی با 200 میلیون دلار پاداش به اوبر می‌رود

حال باید منتظر بمانیم تا خسروشاهی کار خود را در این شرکت آغاز کند و نحوه برخورد او با چالش‌های متععد پیش روی شرکت را ببینیم. علاوه‌بر توسعه برند اوبر در نقاط مختلف جهان، رقابت با شرکت‌های نوپای آسیایی و هدایت شرکت به سمت استفاده از خودروهای بدون راننده، خسروشاهی در این مسیر ناهموار با شکایات و معضلات فرهنگی مختلف در شرکت اوبر مواجه واهد شد. واضح است مدیرعاملی شرکت اوبر برازنده‌ی مدیران ضعیف نیست و حال تمام دنیا منتظر دیدن عکس‌العمل‌های خسروشاهی در مواجهه با این معضلات هستند.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا