بازیتکنولوژی

تغییرات بازی فیفا 2018

یکی از تغییرات قابل توجه بازی محبوب فیفا 2018 که قرار است 29 سپتامبر امسال معرفی شود، اضافه شدن استادیوم‌های جدید از سراسر دنیا به این بازی است. یک استادیوم جدید از لیگ MLS آمریکا، 2 ورزشگاه از لیگ برتر انگلیس و ورزشگاه جدید باشگاه اتلتیکو مادرید باعث تنوع بیشتر فیفا 2018 شده و این بازی زیبا را بیش از پیش زیبا کرده است.

طبق اطلاعات منتشر شده از شرکت EA، ورزشگاه اتلتیکو مادرید با نام Wanda Metropolitano و گنجایش 60 هزار نفر قرار است به لیست استادیوم‌های حال حاضر فیفا 2018 نسخه کامپیوتر و کنسول اضافه شود. 3 ورزشگاه جدید دیگر نیز با نام‌های StubHub Center که به تیم LA Galaxy لیگ آمریکا تعلق دارد، استادیوم Amex  که ورزشگاه تیم لیگ برتری برایتون انگلیس محسوب می‌شود و استادیوم Kirklees که به تیم «هادرسفیلد» انگلیس متعلق است، قرار است به نسخه 2018 فیفا اضافه شوند. با اضافه شدن این 3 ورزشگاه لیست استادیوم‌های قابل انتخاب در بازی فیفا تقریبا به 80 استادیوم می رسد. نکته جالب و هیجان‌انگیز اینکه کاربرانی که از استادیوم شهرشان در این بازی استفاده شده، خواهند دید که تمامی عناصر داخل ورزشگاه و در حین بازی، کاملا مشابه جو همان ورزشگاه در حالت واقعی ساخته شده است. برای مثال عناصر و تجهیزات کنار زمین، سرودهای تماشاگران، بنرها و حتی نمادهایی که تماشاگران به ورزشگاه می‌آورند همگی در حین مسابقه قابل مشاهده خواهند بود. ضمنا شرکت EA از نمایش تماشاگران با وضوح بسیار بالا خبر داده است.

با اضافه شدن 2 ورزشگاه جدید، لیست استادیوم‌های متعلق به لیگ برتر جزیره در بازی فیفا به عدد 20 می‌رسد که بهترین خبر برای طرفداران فیفا و لیگ برتر انگلیس محسوب می‌شود. ضمنا تعداد ورزشگاه‌های بوندسلیگای آلمان در فیفا هم به 5 استادیوم و همچنین با اضافه شدن ورزشگاه StubHub به فیفا 2018، تعداد ورزشگاه‌های موجود لیگ MLS آمریکا در این بازی به عدد 3 می‌رسد.

اضافه شدن استادیوم 60 هزار نفری Wanda Metropolitano باشگاه اتلتیکو مادرید هم مجموع ورزشگاه‌های لالیگای اسپانیا در فیفا 2018 را به 2 استادیوم افزایش می‌دهد. ورزشگاه زیبای سنتیاگو برنابئو از سال‌ها پیش در بازی فیفا مورد استفاده قرار گرفته بود.

منبع : آی‌تی‌ایران

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا