تکنولوژی

آمار فوق‌العاده پیش‌فروش ایکس‌باکس وان‌ ایکس

با اینکه “ایکس باکس وان ایکس” نسبت به کنسول‌های قبلی تفاوت‌های خیلی زیادی ندارد، اما تقاضا برای این کنسول بسیار بالا است. طبق ادعای مایکروسافت، آمار پیش‌فروش ایکس باکس وان ایکس تا این لحظه خیلی بیشتر از دیگر کنسول‌های تاریخ این شرکت بوده است.

همانطور که انتظار می‌رفت، پیش‌فروش ایکس‌باکس وان ایکس از یکشنبه هفته گذشته آغاز شد. مایک نیکولز سرپرست فروش و بازاریابی مایکروسافت می‌گوید: پیش‌فروش ایکس باکس وان ایکس از همان روز اول با استقبال هواداران مواجه شد و در همان روزهای ابتدایی شاهد ثبت رکوردهای جدیدی در زمینه پیش فروش این محصول در کشورهای مختلف دنیا بودیم. در 5 روز اول طرفداران بیش از هر کنسول دیگری در تاریخ شرکت مایکروسافت، کنسول‌های ایکس‌باکس وان ایکس را پیش‌خرید کرده‌اند.

ضمنا علاقه‌مندان می‌توانند نسخه Scorpio Edition را هم خریداری کنند که از نظر طراحی دارای تفاوت‌ و همچنین دارای پایه نگهدارنده به حالت ایستاده است. مهم‌تر اینکه این محصول جذاب تنها از طریق پیش‌سفارش قابل خریداری است.

البته مایکروسافت قصد افزایش تولید کنسول‌های نسخه Scorpio را ندارد و به همان تعدادی که قبلا اعلام کرده پایبند خواهد بود. اما فروش نسخه استاندارد ایکس‌باکس وان ایکس با همان قیمت 500 دلار همچنان ادامه دارد. قرار است مایکروسافت اواخر سپتامبر آمار جدیدی از رکورد پیش‌فروش این کنسول را مجددا اعلام کند. ایکس‌باکس وان ایکس از 7 نوامبر امسال رسما به‌بازار عرضه خواهد شد. این کنسول از قدرت اجرای بسیار بالاتر و پشتیبانی کامل از بازی‌های 4K برخوردار است.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا