تکنولوژی

آیفون را به ویندوز 10 متصل کنید

چند روز پیش مایکروسافت اعلام کرد که قرار است قابلیت جدیدی به آخرین نسخه پیش نمایش ویندوز 10 اضافه کند. این قابلیت که Continue on PC نام دارد قرار است ارتباط با هر نوع گوشی را با کامپیوتر خانگی کاربر راحت‌تر کند. این قابلیت در ابتدا تنها از دستگاه‌های اندرویدی پشتیبانی می‌کرد اما مایکروسافت حالا تایید کرده است که قابلیت Continue on PC برای کاربران آیفون نیز در دسترس خواهد بود.

قابلیت Continue on PC به کاربران دستگاه‌های موبایل این امکان را می‌دهد که با انتخاب گزینه Share button بتوانند یک صفحه وب باز شده را از روی گوشی خود مستقیم به کامپیوتر خانگی خود انتقال دهند. مایکروسافت اخیرا برنامه‌ای مرتبط با این قابلیت، مخصوص کاربران آیفون نیز عرضه کرده است و کاربران آیفون نیز از این به بعد می‌توانند مرورگرهای مورد نظر خود را از این طریق به روی کامپیوترهای پی سی ویندوز 10 خود انتقال دهند.

به خاطر داشته باشید که این قابلیت فعلا انحصارا برای کاربران نسخه پیش نمایش ویندوز 10 در دسترسی خواهد بود و برای عموم کاربران عرضه نشده است. مایکروسافت هنوز تایید نکرده است که آیا این قابلیت برای تمام کاربران ویندوز 10 چه زمانی عرضه خواهد شد، اما شما می‌توانید با آپدیت ویندوز 10 خود به نسخه پیش نمایش 16251 Build به این قابلیت دسترسی پیدا کنید.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا