تکنولوژی

آیا Mate 10 از آیفون 8 قوی‌تر خواهد بود؟

Richard Yu، مدیر گروه تجاری مصرف کنندگان شرکت هوآوی در مصاحبه‌ای با Bloomberg Technology، اشاره‌های مخصتری به گوشی بعدی این شرکت کرد. یو گفت: “ما محصول بسیار قدرتمندتری تولید خواهیم کرد که حتی از آیفون آینده هم قوی‌تر است. Mate 10، باتری با دوام‌تری دارد و به صفحه نمایش full-screen مجهز است. سرعت شارژ بالا، قابلیت‌های حرفه‌ای‌تر عکاسی و بسیاری از قابلیت‌های دیگر، محصول آینده ما را رقیب اپل خواهد کرد”.

منظور یو از قابلیت “full-screen” احتمالا صفحه نمایش بدون bezel یا حاشیه است که در سال جاری محبوبیت زیادی پیدا کرده است. بخش عکس برداری نیز از قابلیت‌هایی است که شرکت هوآوی با همکاری با شرکت Leica و ارائه سیستم دو لنزه-dual Lens  در چند سال اخیر به روی آن تمرکززیادی اعمال داشته است.

به علاوه پیش‌بینی می‌شود این گوشی، اولین دستگاهی باشد که به چیپست جدید Kirin 970 مجهز باشد. Kirin 970، چیپستی که توسط خود شرکت هوآوی تولید می‌شود، پلت فرمی است که هم از نسل‌های قبلی خود پر سرعت‌تر است و هم از تکنولوژی هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند که البته در مصاحبه یو اشاره‌ای به آن نشد.

فعلا خبری مربوط به تاریخ معرفی یا قیمت هوآوی Mate 10 در منتشر نشده است اما این احتمال می‌رود که تا قبل از پایان سال 2017 عرضه شود.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا