تکنولوژی

Meizu گوشی‌های جدید Pro 7 و Pro 7 Plus را معرفی کرد

دو گوشی اندرویدی جدید Pro 7 و Pro 7 Plus در ماه جولای توسط شرکت Meizu به صورت رسمی معرفی شدند. این دو گوشی یک قابلیت استثنائی و منحصر به فرد دارند که در دیگر محصولات مشابه در بازار دیده نشده است: 2 صفحه نمایش AMOLED که در پشت این گوشی‌ها تعبیه شده است.

Meizu اعلام کرده است که صفحه نمایش دوم برای دیدن نوتیفیکیشن‌ها،اطلاع از آب و هوا، ساعت، پخش موسیقی و غیره کاربرد دارد. همچنین این صفحه نمایش برای انداختن عکس‌های سلفی با دوربین‌های پشتی دستگاه نیز بسیار کارآمد است.

علاوه بر قابلیت خاص این سری، گوشی‌های پرو 7 این شرکت ظاهرا از ویژگی‌های سخت افزاری قابل قبولی نیز بهره برده‌اند. نسخه کوچک‌تر این سری، پرو 7 5.2 اینچی است که با صفحه نمایش AMOLED، کیفیت تصویر 1080p Super ارائه می‌دهد و به 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه و پردازنده Helio P25 مجهز است. در نسخه بزرگ‌تر این محصول، قابلیت‌ها کمی افزایش می‌یابد: صفحه نمایشQHD  5.7 اینچی، 6 گیگابایت رم، پردازنده  Helio P30 و حافظه قابل انتخاب 64 یا 128 گیابایتی از ویژگی‌های ارائه شده برای مدل پلاس این سری است.

پرو 7 به باتری 3 هزار میلی آمپری مجهز است و پرو 7 پلاس، باتری 3500 میلی آمپری دارد و هر دو دستگاه از تکنولوژی انحصاری شارژ پر سرعت  Meizu’s mCharge technology  پشتیبانی می‌کنند. برای عکاسی نیز در هر دو گوشی سیستم دو دوربینه– Dual Camera Setup عرضه شده است که هر دو 12 مگا پیکسل هستند و همچنین دوربین 16 مگا پیکسل سلفی نیز در جلوی دستگاه تعبیه شده است.

نسخه پرو 7 شرکت میزو تقریبا 430 دلار و نسخه پرو 7 پلاس، قیمت تقریبی 530 دلار خواهد داشت. هر دو گوشی پنجم ماه آگوست در کشور سازنده-چین عرضه خواهند شد و اطلاعات مربوط به عرضه در دیگر کشورها نیز به زودی از طرف این شرکت اعلام خواهد شد.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا