تکنولوژی

رونمایی از نوکیا 8 تا یک ماه دیگر

شرکت HMD تصمیم دارد گوشی برند نوکیا خود را ماه دیگر معرفی کند. این شرکت سازنده، در تاریخ شانزدهم آگوست مراسم ویژه معرفی در لندن تدارک دیده است و از حالا – درست بعد از انتشار عکس‌های لورفته مربوط به نوکیا 8- ارسال دعوت نامه مخصوص این مراسم را آغاز کرده است.

نوکیا 8 قرار است در تاریخ شانزدهم آگوست معرفی شود و به عنوان اولین گوشی اندرویدی برند نوکیا شناخته خوهد شد که همراه با دوربین Carl Zeiss عرضه خواهد شد. طبق شایعات، گوشی نوکیا 8 قرار است با سیستم دو دوربینه، سنسورهای 13 مگاپیکسلی و همراه با لنز Carl Zeiss  عرضه شود. نوکیا 8 همچنین قرار است همراه با صفحه نمایش 5.3 اینچی( 2560*1440)، پردازنده کوالکام اسنپ دراگون 835، 4 یا 6 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه و جایگاه قرار گیری دو سیم کارت عرضه شود.

عکس‌های یک نسخه مخصوص طلایی از نوکیا 8 نیز دیروز منتشر شده که به صورت آنلاین برای فروش قرار گرفته بود و بیشتربه یک تخته شکلات شباهت داشت! شرکت HMD خوشبختانه قرار است از این مدل گوشی، نسخه آبی و نقره‌ای رنگ را نیز معرفی کند. مراسم ویژه شرکت HMD قرار است روز شانزدهم آگوست و ساعت 7:30 به وقت محلی برگزار شود.

منبع : آی تی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا