تکنولوژی

اعتراض رییس مجمع اصناف به اپلیکیشن آژانس‌ها

رییس مجمع اصناف درباره مشکلات فضای کسب‌وکار و فعالیت اپلیکشن‌هایی مانند حمل‌ونقل گفت: باور کنید که برای ادامه کار توسط کارآفرین فضا اصلاً مناسب نیست و این را کسی نمی‌تواند کتمان کند.

وی گفت: اسمی از نهاد یا ارگانی نمی‌برم اما باید بگویم مجموعه عظیم وابسته به نهادها و ارگان‌ها وارد این مجموعه شده‌اند و کارهای عظیمی در فضای مجازی به دست گرفته‌اند که سرمایه‌گذاری آنها از طریق بانک‌ها انجام می‌شود و منابع مالی آنها نیز تعریف‌ شده است که اصلاً بنگاه‌ها و واحدهای صنفی ما به این امکانات دسترسی ندارند.

رئیس اتاق اصناف ایران در ادامه با ابراز اینکه اینها افرادی هستند که سازمان‌یافته وارد مجموعه شده‌اند، گفت: اگر کار در فضای مجازی را بررسی کنید، خواهید دید چه‌کسانی وارد این مجموعه شده‌اند و آیا اینها کارآفرینان عادی هستند؟

وی تصریح کرد: بررسی کنید تا ببینید شرکتی که در بحث‌ آژانس‌های اتومبیل وارد شد و سرمایه‌گذاری عظیمی کرده است وابسته به کجاست؟

رئیس اتاق اصناف ایران در پاسخ به اصرار خبرنگاری دراین‌باره گفت: من نمی‌توانم بگویم وابسته به کجاست. من نمی‌خواهم بگویم حمایت دولتی دارند، ولی آنها از رانت‌های موجود استفاده می‌کنند با وجود تأکیدات رئیس‌جمهور و معاون او، کار در زیرمجموعه به‌نفع مردم انجام نمی‌شود.

منبع : تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا