تکنولوژی

تبلیغ لپ‌تاپ لنوو با کورتانا!

فروختن یک پی‌سی برای کمپانی‌ها چالش بزرگی است که البته لنوو زیر و بم‌های این کار را به خوبی می‌داند. لنوو thinkpad x1 محصول جدید از سری لپ‌تاپ‌های لنوو است که قابلیت‌های فراوانی دارد و همچنین از نظر سخت‌افزاری بسیار قدرتمند است اما نکته جالب اینجاست که لنوو تصمیم گرفته تا در تیزر تبلیغاتی این محصول به‌جای تمرکز روی مشخصات فنی دستگاه روی کورتانا (دستیار صوتی مایکروسافت) تمرکز کند.

در این ویدئو می‌بینید که دستیار یک خانم مدیر به مرخصی می‌رود و کورتانا را به‌عنوان جایگزین خود معرفی می‌کند و این خانم همه کارهای روزانه خود را با کورتانا برنامه ریزی می‌کند.

لپ‌تاپ جدید لنوو یعنی تینک‌پد ایکس وان یک پردازنده Core i7 7600U از نسل هفتم اینتل را دارد که کنار یک کارت گرافیک اینتل HD 620 و 16 گیگابایت رم LPDDR3 قرار گرفته است. این سخت‌افزار قابل توجه با یک ترابایت حافظه SSD کامل می‌شود. به همه این امکانات یک باتری قدرتمند هم اضافه کنید که می‌تواند این دستگاه را برای 15 ساعت روشن نگه دارد. پورت‌های این دستگاه هم شامل دو پورت تاندربولت 3، سه پورت یو‌اس‌بی، یک پورت اچ‌دی‌ام‌آی، یک پورت میکرو اس‌دی و یک پورت میکرو برای سیم کارت است.

این لپ‌تاپ که در نمایشگاه CES معرفی شد قرار بود اسکنر عنبیه چشم هم داشته باشد تا از ویندوز Hello استفاده کند اما ظاهرا این قابلیت فعلا فعال نشده و ورود به ویندوز با سنسور اثر انگشت انجام می‌شود. قیمت لنوو تینک‌پد ایکس وان از 1682 دلار شروع می‌شود و اگر همه آپشن‌های درجه 1 آن را بخواهید این قیمت تا 2537 دلار بالا می‌رود.


مطالب مرتبط:

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

‫765 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا