تکنولوژی

قابلیت‌های کنترل پهپادی خود را محک بزنید

هیچ کس دوست ندارد برای تفریح یک پهپاد 500 دلاری بخرد تا فقط ببیند آیا خلبان پهپادی خوبی هست یا نه. با امتحان یک شبیه سازی پرواز با پهپاد، با اطمینان خاطر بیشتری این محصول را خریداری کنید‌( و قابلیت‌های خود را به رخ دوستانتان بکشید!)

شبیه سازهای پرواز با پهپاد، بهترین انتخاب برای تقویت مهارت‌های کنترل این محصول هستند. این شبیه سازها با عرضه قابلیت‌هایی مانند مکان‌های تمرینی مختلف، استفاده همزمان چند کاربر و پشتیبانی از دستگاه‌هایی که کاربر در اختیار دارد، می‌تواند آزمایش پرواز با پهپاد را بیش از قبل برای وی آسان‌تر کند. بهترین قسمت یادگیری پرواز با پهپاد با استفاده از شبیه ساز این است که موانع کمی برای یادگیری پرواز وجود دارد و کربر می‌تواند راحت‌تر و سریع‌تر مهارت‌های پروازی خود را افزایش دهد.

برنامه Drone Racing League، یک شبیه ساز کنترل پهپاد است که با پی سی  و مک سازگار است و کاربران می‌توانند به صورت رایگان آن را دانلود، نصب و استفاده کنند. با چنین نرم افزاری هر کسی به راحتی می‌تواند یک پهپاد را به پرواز درآورد( البته در صورت داشتن پی سی یا مک با حداقل قابلیت‌های معرفی شده) و بدون صرف هیچ هزینه‌ای، کنترل پرواز با پهپاد را تجربه کرده و مهارت های خود را توسعه دهد.

هدایت گران حرفه‌ای پهپاد، برای تمرین از یک سری دستگاه‌های کنترل RC به خصوص استفاده می کنند که تنظیمات مختلف و البته صدها دلار قیمت دارند. اگر کسی نخواهد برای تجربه کنترل پهپاد هزینه کند، به راحتی می‌تواند از این برنامه استفاده کند.

اگر دسته کنترل کنسول بازی با کامپیوتر خود را به این نرم افزار متصل کنید به راحتی می‌توانید با استفاده از Joystick خود پهپاد را به پرواز درآورید و همچنین قادر هستید ببینید چه کسی در حال تماشای پرواز پهپاد شماست. همچنین اگر طی استفاده از شبیه سازی، پهپاد شما به جایی برخورد کند یا سقوط کند، تنها با فشار یک دگمه می‌توانید دستگاه را به جای قبلی خود بازگردانید.

شبیه ساز The Drone Racing League، حالت استفاده چند کاربری آنلاین نیز ارائه می‌دهد و کاربر قادر است با دیگز هدایت گران نیز رقابت کند. البته باید بگوییم که این برنامه هدایت گران حرفه‌ای زیادی دارد. بهتر است قبل از ورود به یک مسابقه، حداقل چند باری به صورت تک نفره تمرین کنید.

بعد از چند روز تمرین با این برنامه، تازه متوجه می‌شوید که هدایت یک پهپاد چقدر می‌تواند مشکل باشد. به علاوه قبل از خرید یک پهپاد واقعی، می‌توانید استعداد خود را در زمینه هدایت این دستگاه محک بزنید( و یا شاید حتی از خرید آن پشیمان شوید!)

سری مسابقات آنلاین این برنامه به زودی برگزار می‌شود و مرحله آخر نیز در تاریخ هشتم جولای انجام خواهد شد.

 

منبع : آی تی ای ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا