تکنولوژی

بهترین تریلرها از بهترین بازی‌های E3 2017

تریلرهای مختلفی از بازی‌های جذاب و پرطرفدار را در رویداد E3 امسال مشاهده کرده‌ایم و در این گزارش سعی کرده‌ایم بهترین تریلرهای کنفرانس E3 امسال را برایتان گردآوری کنیم. بنابراین بدون مقدمه، سراغ این تریلرهای داغ و شگفت انگیز می‌رویم.

ایکس‌باکس وان ایکس

این کنسول بازی که در گذشته با نام “Project Scorpio” از آن یاد شده بود، در این مراسم و با نام ایکس‌باکس وان ایکس معرفی شد و هیجان را به بالاترین سطح خود رسانید.

مرد عنکبوتی PS4

تریلر مرد عنکبوتی جدید که برای PS4 معرفی شد، با ارائه صحنه‌هایی فوق‌العاده جذاب از فضای بازی که در شهر نیویرک اتفاق می‌افتد، ثابت کرد که یکی از بهترین بازی‌های تولید شده برای پلی استیشن 4 در آینده نزدیک خواهد بود. این تریلر 9 دقیقه‌ای صحنه‌هایی از درگیری اسپایدرمن با دو فرد خلافکار را نشان می‌دهد. سبک مبارزات در این بازی نشان می‌دهد اسپایدرمن جدید دقیقا همان چیزی است که طرفدارن مدت‌ها انتظار آن را داشته‌اند.

God of War

تریلر جدید God of War که برای PS4 معرفی شده، بی‌نظیر بود و اگر به‌دنبال مبارزه و هیجان در بازی هستید، پیشنهاد می‌کنیم این تریلیر جذاب را از دست ندهید. با اینکه خبر دقیق از تاریخ انتشار این بازی اعلام نشده، اما با نمایش تریلر این بازی در E3 امسال امیدواریم این بازی حداکثر تا اواسط سال 2018 به بازار بیاید.

Shadow of the Colossus

نسخه جدید این بازی قرار است به‌زودی برای کنسول PS4 منتشر شود و در مقایسه با نسخه قبلی آن که حدود 12 سال پیش منتشر شد، این بازی از کیفیتی بسیار بالاتر و جزئیات خیلی بیشتری برخوردار خواهد بود. با اینکه این تریلر کمتر از دو دقیقه طول می‌کشد اما نمایی کلی از آنچه که در این بازی تجربه خواهیم کرد را نمایش می‌دهد.

Assassin’s Creed Origins

نسخه جدید از سری بازی‌های بسیار محبوب Assassin’s Creed اینبار با نمایشی از تریلر آن که نشان می‌دهد کیفیت اجرای این بازی 4Kخواهد بود، نوید یک بازی بسیار زیبا و تمام عیار در آینده را می‌دهد.

Age of Empire: Definitive Edition

یکی از شاخصه‌های رخداد امسال در بخش بازی‌های کامپیوترهای خانگی، ساخت نسخه جدید بازی Age of empire توسط مایکروسافت بود. در تریلر پایین می‌توانید تفاوت بین نسخه قدیمی و ئسخه جدی این بازی که در رخداد E3 امسال نمایش داده شد را مشاهده کنید.

Beyond Good & Evil 2

با اینکه 15 سال از تاریخ اولین نسخه این بازی می‌گذرد، اما تریلر جدید این بازی را به‌هیچ وجه دست کم نگیرید. اهمیتی ندارد که فعلا تاریخ انتشار این بازی یا صحناتی از مراحل مختلف بازی منتشر نشده، چراکه این تریلر 3 دقیقه‌ای که در رخداد E3 امسال منتشر شد به اندازه کافی شمار را راضی خواهد کرد.

Far Cry 5

شهر Hope از ایالات مونتانا آمریکا، نام تخیلی خوبی برای این شهر است، با این وجود صحناتی که در تریلر این بازی در رخداد امسال منتشر شد، بسیار ترسناک، نفس‌گیر و البته جذاب بودند. وظیفه شما در این بازی نیز رهبری مردم برای مقابله با یک فرقه‌ی بسیار خطرناک و تا دندان مسلح است.

Super Mario Odyssey

در حال حاضر چند تریلر از این بازی محبوب منتشر شده است اما تریلری که در جریان کنفرانس شرکت نینتندو نمایش داده شد، بیشتر ظاهر کاراکتر بازی و قابلیت‌های او را نشان می‌داد. در ضمن کلاه کاراکتر این بازی به شما امکان کنترل برخی دشمنان را هم می‌دهد.

Skull and Bones

 

 

 

تریلر بازی Skull and Bones درباره نبرد بین دزدان دریای در اقیانوس‌های دوردست است. کشتی دشمنان مجهز به توپ‌های قدرتمند و سکان‌های تیزی است که قادرند به سرعت به سمت چپ و راست حرکت کنند. تماشای حرکت کشتی‌ها روی آب و ورود آب به روی عرشه‌ی کشتی‌ها نشانگر پیشرفت چشمگیر کیفیت گرافیک آب‌ها در سال 2017 است.

Metroid Prime

تریلر 42 ثانیه‌ای این بازی شاید جزئیات به‌خصوصی از بازی را به معرض نمایش نگذاشت اما همین مدت کوتاه برای شگفت زده کردن حضار مراسم کافی به‌نظر می‌رسید. این تریلر کوتاه را در پایین می‌توانید مشاهده کنید اما انتظار کسب اطلاعات به‌خصوصی از این بازی با دیدن این تریلر را نداشته باشد.

Mario + Rabbids Kingdom Battle

حضور Mario و Rabbids در یک بازی شاید کمی تعجب‌آور باشد اما با این وجود، این تریلر که توسط شرکت یوبیسافت منتشر شده و قرار است به‌صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شود، از جذابیت بسیار بالایی برخوردار بود. این بازی شامل ماریو، لوییجی، Princess Peach، یوشی و چند قهرمان دیگر می‌شود که برای برقراری مجدد صلح در امپراتوری قارچ‌ها تلاش می‌کنند، می‌شود. تاریخ عرضه این بازی 29 آگوست امسال اعلام شده است.

The Elder Scroll: Skyrim

 شاید استفاده از دسته‌های نینتندو سوییچ کمی مشکل باشد اما استفاده از آنها برای انجام این بازی سراسر هیجان خواهد بود. در پایین می‌توانید نحوه استفاده از دسته‌ها هنگام انجام این بازی را مشاهده کنید.

Doom VFR

این بازی همواره ظرفیت بالایی در شگفت‌زده کردن طرفداران را داشته است و تریلر امسال نیز دقیقا همینطور بود. نماهایی مختلف از این بازی در یک دنیای مجازی علاوه بر هیجان‌انگیز بودن، بسیار ترسناک هم به‌نظر می‌رسیدند.

Fallout 4: VR

انتشار این بازی با استقبال و شگفتی بسیاری از طرفداران همراه بود اما انتشار تریلر جدید این بازی که به‌وسیله هدست‌های واقعیت مجازی انجام می‌شود، مطمئنا موجب افزایش هرچه بیشتر اعتیاد طرفداران به این بازی‌ هیجان‌انگیز خواهد شد.

Anthem

بازی‌های جدید همیشه هیجان انگیز هستند اما اگر این بازی‌ها از طرف شرکت Bioware  معرفی شوند، قضیه کاملا متفاوت خواهد بود. فضای این بازی علاوه بر هیجان، تا حدودی بینندگان را به‌یاد بازی Destiny می‌اندازد.

Sea of Thieves

طراحی این بازی به خوبی انجام شده و تریلری که از فضای بازی منتشر شد موجب جلب توجه بسیاری از علاقه‌مندان در رویداد E3 امسال شد.

Crackdown 3

بسیار از افراد معتقدند Crackdown هیچگاه به آنچه که لیاقتش بوده، دست پیدا نکرده، اما ممکن است نسخه جدید این بازی همه چیز را تغییر دهد. تریلری که در پایین مشاهده می‌کنید این مسئله را به‌خوبی ثابت می‌کند.

Middle Earth: Shadow of War

از آنجایی که نام این بازی برای اجرا بر روی ایکس‌باکس وان ایکس اعلام شده بود، انتظار مشاهده یک تریلر قوی از این بازی دور از انتظار نبود که خوشبختانه همین اتفاق در کنفرانس E3 امسال رخ داد.

Star Wars: Battlefront 2

مدت‌ها بود که طرفداران منتظر تصاویر و تریلرهای هیجان انگیز از این بازی بودند که تریلر منتشر شده از طرف شرکت EA در کنفراس E3 امسال نشان داد که یک تریلر تا چه حد می‌تواند موجب امیدوار کردن طرفداران یک بازی به‌خصوص شود.

FIFA 18

بازی فیفا مثل همیشه یکی از پر سروصدا ترین بازی‌هیی بود که تریلر آن در مراسم امسال منتشر شد که البته با توجه به محبوبیت فوتبال در بین مردم چنین استقبالی خیلی هم دور از انتظار نبود. در پایین می‌توانید تریلر یک دقیقه‌ای این بازی مهیج را تماشا کنید.

Madden 18

باتوجه به موفقیت‌هایی که در بخش فیفا 17 به‌دست آمد، اضافه شدن حالت تک نفره به بازی محبوب Madden خیلی هم دور از انتظار نبود.

Need for Speed Payback

مطمئنان دیدن این تریلر به همان اندازه انجام این بازی برایتان هیجان خواهد داشت. پس وقت را تلف نکنید و هرچه زودتر این تریلر زیبا را تماشا کنید.

Forza 7

این بازی همواره یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ماشین مسابقه‌ای در ایکس یاکس بوده است اما نسخه جدید یعنی Forza 7 با کیفیت 4K تجربه‌ای فوق‌العاده برای شما در هنگام بازی با کنسول ایکس‌باکس وان ایکس به‌وجود خواهد آورد.

A way out

دلیل اینکه این تریلر از نظر بسیاری از افراد زیباترین تریلر نمایش داده شده در رخداد E3 امسال است را می‌توانید با مشاهده تریلر زیر متوجه شوید.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا