تکنولوژی

موتو مدهای جدید معرفی شدند

کمپانی موتورولا در کنار رونمایی از موتو Z2 Play، از ماژول‌های (Moto mod) جدید خود که قرار است به‌زودی در اختیار دارندگان موتو Z قرا بگیرند، رونمایی کرد. برخی از این موتو مدها در گذشته توسط مدیران شرکت مورد اشاره قرار گرفته بودند اما با رونمایی رسمی از آنها، می‌توان امید داشت که در آینده‌ای نه‌چندان دور می‌توان آنها را صاحب شد.

موتو مدهای جدید شامل: گیم پد، اسپیکر JBL جدید، پک TurboPower و پوسته‌ی مجهز به اتصال شارژر وایرلس می‌شوند. قرار است هرکدام از این موتومدها با قیمت‌های متفاوتی در طول تابستان معرفی شوند. در اینجا مشخصات و کارایی هریک از این موتو مدها را به‌طور جداگانه شرح داده‌ایم:

موتو گیم پد:

 همانطور که از اسم آن مشخص است، با قرار دادن گوشی بر روی این گیم پد، کاربران می‌توانند تجربه‌ هیجان انگیزی از بازی‌ها داشته باشند. این ماژول از یک دستگیره با دو لرزاننده مجزا و 4 دکمه‌ی مختلف برای انجام بازی‌ها تشکیل می‌شود که البته یک باتری 1035 میلی آمپری جداگانه را نیز به‌همراه خواهد داشت. قیمت این موتو مد 79.99 دلار خواهد بود.

اسپیکر JBL SoundBoost 2:

این ماژول نسخه‌ی جدید SoundBoost  محسوب می‌شود که در گذشته برای موتورولا معرفی شد. این اسپیکر قدرتمند قادر است تا ده ساعت برای کاربران موزیک را با صدای بلند و کیفیت بالا پخش کند. طراحی جدید و استفاده از مواد با کیفیت‌تر، حس راحتی بیشتری را هنگام در دست گرفتن به کاربر منتقل خواهد کرد. در ضمن جنس لایه بیرونی آن نیز کاملا ضد آب طراحی شده است. موتورولا یک اپلیکیشن مخصوص را نیز برای بهره‌مندی از تمامی امکانات این اسپیکر معرفی کرده است. قیمت این موتو مد 79.99 دلار خواهد بود.

پک TorboPower:

این موتو مد همان چیزی است که مدت‌ها منتظر آن بوده‌ایم. این موتومد به کاربران امکان شارژ گوشی در سریع‌ترین زمان ممکن را خواهد داد و از نظر طراحی نیز می‌توان گفت که شباهت کمی به مدل قبلی خود دارد. این موتو مد حاوی یک باتری با ظرفیت 3490 میلی آمپر است که البته سریعا شارژ می‌شود و قیمت آن نیز 79.99 دلار خواهد بود.

پوسته‌ی Moto Style با قابلیت شارژ وایرلس:

با استفاده از این موتو مدها، نه‌تنها از ظاهر جدید و زیبای گوشیتان لذت می‌برید، بلکه با استفاده از آن می‌توانید موتو Z خود را به صورت بی‌سیم نیز شارژ کنید. بنابراین اگر می‌هخواهید از ویژگی شارژ وایرلس بهره ببرید، کافیست یکی از این ماژول‌های زیبا را به گوشیتان متصل کرده و سپس آن را بر روی پد شارژر وایرلس قرار دهید. قیمت این موتو مد 39.99 دلار است.

در ضمن تمامی این موتو مدها با نسل اول موتو Z همخوانی کامل خواهند داشت. تاریخ عرضه‌ی این موتو مدها فعلا مشخص نشده است.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا