تکنولوژی

نسخه های جدید مک بوک در راهند

کنفرانس برنامه نویسان اپل سالهاست که محل معرفی محصولات آینده این شرکت نبوده است ولی امسال ظاهرا برنامه طور دیگری است. طبق گزارش Bloomberg، ظاهرا اپل تصمیم دارد دو سری از لپ‌تاپ‌های  خود- مک بوک 12 اینچی و مک بوک پرو- را ارتقا دهد و این به روز رسانی‌ها را در این رویداد که امشب ( دوشنبه )  ساعت 10 ونیم شب به وقت تهران آغاز میشود،  معرفی کند.

طبق گزارش منابع خبری، محصول جدیدی که قرار است معرفی شود، نسل جدید مک بوک ایر خواهد بود. ظاهرا اپل قصد دارد نسخه 13 اینچی ایر را با پردازنده جدید Core i5 و Core i7 معرفی کند که طبق گزارش‌ها بسیار قدرتمند است. البته فعلا سخنی از تعبیه صفحه نمایش رتینا در این مک‌بوک‌ایر شنیده نشده است و ممکن است تنها چند ارتقا سخت افزاری جدید باشد پس زیاد هیجان زده نشوید.

این احتمال هم وجود دارد که اپل تصمیم دارد با عرضه نسخه به روز رسانی، جوابی به انتشار شایعه‌ای باشد که مدتی است بین رسانه‌ها پخش شده مبنی بر اینکه اپل عرضه به روز رسانی برای مک را به تعویق می‌اندازد. به علاوه مدیریت ارشد بخش “مک” نیز چند ماه پیش اعلام کرده بود که مدل‌های جدید این محصول، از سری پرو گرفته تا آی مک، برای این شرکت بسیار حیاتی هستند و مدام در حال توسعه و رشد هستند.

از سوی دیگر ارائه نسخه جدید از ایر نشان می‌دهد که میزان رضایت مشتریان از مک بوک 12 اینچی چندان بالا نبوده است. به علاوه به احتمال زیاد مک بوک ایر 13 اینچی فروش بهتری هم خواهد داشت زیرا هم 300 دلار ارزان‌تر از مک بوک 12 اینچی است و همچنین از پردازنده پرسرعت‌تر و تعداد بیشتری خروجی پشتیبانی می‌کند.

 

منبع : آِ تی ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. این مشکله اینستا هستش او سایت اینستا امتحان کنین حتما میتونی وارد بشین ولی از نرم افزار نمیشه این یک مشکلیه که برای بعضی اکانت ها بوجود اومده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا