تکنولوژی

تبلت جدید ایسر با اندروید نوگت عرضه می‌شود

Acer تبلت 10 اینچی مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه نوگت خود را معرفی کرد. شرکت Acer این خبر را دیروز و قبل از شروع نمایشگاه هفته آینده Taipei Computex اعلام کرد. این محصول که نسخه 2017 تبلت Acer Iconica Tab 10 مدل شماره  A3-A50 نام دارد، قرار است همراه با سیستم عامل اندروید، صفحه نمایش Quantum Dot، 4 بلندگو و یک ساب ووفر عرضه شود که قابلیت‌هایی حرفه‌ای برای اجرای فایل‌های صوتی و تصویری محسوب می‌شود.

بلندگوهای DTS-HD این محصول از کُدک‌های(کدک‌ها دستوراتی هستند درباره نحوه رمزگذاری (Coding) فایل‌های تصویری یا صوتی به‌طوری که آنها از فضای کمتری استفاده کنند) با کیفیتی که در پخش تصاویر بلوری مورد استفده قرار می‌گیرد، بهره برده است و صفحه نمایش Quantum Dot نیز تصاویری واضح‌تر و رنگ‌های واقعی‌تری نسبت به صفحات نمایش معمولی ال‌سی‌دی ارائه می‌دهند.

تبلت Iconica Tab 10 مجهز به پردازنده Media Tek است و همچنین باتری آن تا 8 ساعت کارکرد را جوابگوست. اطلاعات بیشتری درباره ویژگی‌های این محصول به زودی منتشر خواهد شد. شرکت ایسر به علاوه، محصول دیگری را نیز تحت عنوان Iconica One 10 همزمان معرفی کند که بدون بلندگوی با کیفیت و صفحه نمایش کوانتوم دات مدل قبلی است ولی قابلیت‌های اتصالی بیشتری دارد و همراه با خروجی میکرو یو‌اس‌بی ارائه می‌شود. خروجی میکرو یو‌اس‌بی به دستگاه اجازه می‌دهد که همزمان با اتصال به یک دستگاه دیگر مانند موس و کیبورد (یکی از طریق یو‌اس‌بی و یکی از طریق بلوتوث) شارژ بشود.

در حال حاضر اطلاعاتی مبنی بر قیمت و زمان عرضه این محصول منتشر نشده است اما به احتمال زیاد در نمایشگاه هفته آینده خبرهای جدیدی درباره این تبلت در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا