تکنولوژی

ویژگی‌های جدید تلگرام دسکتاپ

تلگرام اخیرا به‌روز رسانی جدیدی برای ورژن دسکتاپ ویندوز منتشر کرده که امکان برقراری تماس صوتی اینترنتی (VOIP) را به کاربران می‌دهد. این ویژگی به تازگی به ورژن آی‌او‌اس و اندروید این اپلیکیشن اضافه شده بود.

ویژگی‌های جدید آپدیت 1.1.0 :

امکان برقراری تماس به‌صورت کاملا امن و واضح که کیفیت آن همواره توسط هوش مصنوعی بهبود بخشیده می‌شود.

اموجی و استیکرهای جدید و اینکه هنگامی که برنامه به‌صورت تمام‌ صفحه اجرا شود، پنل تصاویر گیف به‌صورت کاملا جدا در سمت راست نشان داده می‌شود.

مدیریت بهتر افراد بلاک شده در سوپرگروه‌ها

حذف پیام اعضای گروه توسط ادمین‌ها

ویژگی‌های شاخص برنامه تلگرام:

سرعت بالا: تلگرام در حال حاضر پرسرعت‌ترین برنامه پیام‌رسان در دنیا محسوب می‌شود. این شرکت موفق شده دیتا سنترهای خود را در نقاط مختلف دنیا برقرار کرده و کاربران را به نزدیک‌ترین مرکز داده متصل کند.

امنیت بالا: تلگرام موفق شده بالاترین امنیت ممکن را در بین برنامه‌های پیام رسان برای کاربران فراهم کند. تلگرام تمامی اطلاعات کاربران را به شکل کاملا غیرقابل نفوذ و با الگوریتم کاملا مطمئن، کد گذاری می‌کند.

فضای کلود: تلگرام به راحتی با تمامی دستگاه‌های متصل به حساب کاربری شما هماهنگ می‌شود و کاربران همیشه و با هر وسیله‌ای می‌توانند به اطلاعاتشان دسترسی داشته باشند. تاریخچه‌ی پیام‌های کاربر نیز به‌طور رایگان در سیستم کلود تلگرام ذخیره می‌شود و دیگر نیازی به نگرانی از پاک شدن اطلاعات و پیام‌ها نیست.

چت گروهی: کاربران با استفاده از تلگرام می‌توانند گروه‌های تا حداکثر 200 عضو را تشکیل دهند و به‌صورت همزمان یک پیام را برای 100 نفر از مخاطبین خود ارسال کنند و همچنین ویدیوهای طولانی، فایل‌های مختلف و تصاویر را به تعداد نامحدود برای دوستانشان ارسال کنند.

قابل اعتماد: تلگرام به‌منظور ارسال پیام‌ها با حداقل حجم ممکن ساخته شده است. تلگرام قابل اعتمادترین برنامه پیام رسانی است که تابحال ساخته شده است. این برنامه قادر است پیام‌های کاربران را حتی در ضعیف‌ترین حالات اتصال به شبکه اینترنت نیز ارسال کند.

کاملا رایگان و بدون تبلیغات: سرویس تلگرام کاملا رایگان است و همواره رایگان خواهد بود. تلگرام هیچوقت از تبلیغات استفاده نکرده و هیچگونه حق اشتراکی از کاربران دریافت نمی‌کند.

فضای خصوصی: تلگرام فضای خصوصی کاربران را کاملا جدی می‌گیرید و هیچگاه امکان دسترسی به اطلاعات کاربران توسط دیگر افراد را نخواهد داد.

تلگرام دسکتاپ اخیرا به ویندوز استور مایکروسافت نیز اضافه شده در صورت دانلود و نصب، به‌روز رسانی‌های جدید به‌صورت خودکار برای کاربران اجرا خواهند شد و دیگر نیازی به آپدیت برنامه به‌صروت دستی نخواهد بود. به‌ علاوه تلگرام قابلیت استفاده در برخی از رابط‌های برنامه نویسی ویندوز از جمله live tiles و کورتانا را نیز خواهد داشت. این قابلیت در آپدیت جدید یا به‌روز رسانی‌های آینده تلگرام اضافه خواهد شد.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا