تکنولوژی

برنامه Meizu برای 2018

به جرات می‌توان گفت که بیش از صدها طرح ذهنی احتمالی برای آیفون جدید شرکت اپل که قرار است در پایان تابستان امسال رونمایی شود، معرفی شده است. اکثر این طرح‌های احتمالی نشانگر یک آیفون تمام صفحه بدون هرگونه حاشیه در اطراف آن است که احتمالا شما نیز با مدل‌های ذهنی مختلفی از آن در چند ماه اخیر روبرو شده‌اید. اما دیگر کمپانی‌ها نیز ممکن است به دنبال تولید اسمارت‌فون‌هایی با چنین طرحی باشند که تصاویر منتشر شده از جدیدترین طرح ذهنی شرکت Meizu نشان می‌دهد که احتمالا این شرکت نیز به زودی گوشی‌های فاقد حاشیه را طراحی و تولید خواهد کرد که البته طبق برخی گزارشات و شایعات منتشر شده، این اسمارت‌فون تا پایان امسال تولید و معرفی نخواهد شد و احتمال رونمایی از آن در سال 2018 بیشتر است.

اخیرا نیز “جک وانگ” مدیرعامل شرکت Meizu اشاراتی به احتمال ساخت چنین اسمارت‌فونی در آینده داشت اما در حال حاضر شرکت اولویت‌های مهم‌تری در سال 2017 در پیش‌ رو دارد. قرار است Meizu در سال 2018، پانزدهیمن سالگرد تاسیس خود را جشن بگیرد و منابع مختلف خبر از رونمایی از یک اسمارت‌فون فوق پیشرفته و بدون حاشیه در این مراسم که استانداردهای لازم و توانایی رقابت با برترین رقبای بازار از جمله اپل و سامسونگ را دارد، می‌دهند.

طبق گزارشات، انتظار می‌رود این اسمارت‌فون فوق‌ پیشرفته شرکت Meizu از چیپ شرکت کوالکام در آن استفاده شده و قیمتی حدود 580 دلار (400 یوان) داشته باشد. برخی شایعات نیز گفته‌اند که این اسمارت‌فون مجهز به صفحه نمایشگر تمام صفحه و با کیفیتی فراتر از گوشی مدل Mi Mix شرکت شیائومی خواهد بود. علاوه بر این گفته می‌شود که جنس بدنه این اسمارت‌فون نیز سرامیکی است اما همانطور که در ابتدای این خبر اشاره کردیم، تمامی این مشخصات و احتمالات بر اساس شایعات متشر شده‌ای است که تا زمانی که شرکت Meizu این شایعات را رسما تایید نکرده باشد، نمی‌توان به آنها تکیه کرد.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا