تکنولوژی

این حلقه یک ردیاب ورزشی است

در حال حاضر دستگاه های ردیاب ورزشی دو مشکل دارند: دائما باید شارژ شوند و معمولابسیار حجیم و بد ریخت! هستند. اما محصول متفاوتی در بازار گجت‌های پوشیدنی معرفی شده که حلقه انگشتر Motiv نام دارد و هیچ کدام از مشکلات ذکر شده را ندارد. کاربر می‌تواند این حلقه را 24 ساعت شبانه روز به انگشت داشته باشد و هر 5 روز یک بار نیز شارژ کند. این حلقه هنگام شارژ، در شارژر کوچک خود قرار می‌گیرد که می توان به سادگی آن را به جاسوئیچی متصل کرد.

حلقه انگشتر موتیو، مجهز به سنسور ضربان قلب، ردیاب ورزشی و ردیاب خواب است و اندازه آن درست به اندازه یک حلقه ازدواج ساده است. شرکت موتیو به مدت 5 سال مشغول تحقیق به روی این حلقه بوده است تا به کوچک‌ترین و باریک‌ترین حالت ممکن ساخته شود و در عین حال بتواند قدم‌های کاربر را بشمارد، مسافت طی شده در حین پیاده روی و یا دوندگی را محاسبه کند و در هنگام خواب نیز به کمک کاربر بیاید.

این حلقه 199 دلار قیمت دارد و تابستان امسال عرضه خواهد شد. عملکرد این حلقه یه صورت زیر است:

حلقه انگشتر موتیو برای استفاده 24 ساعته و در طول 7 روز هفته طراحی شده است. از آنجاییکه این حلقه مجهز به حافظه داخلی است، برای فعالیت نیازی به اتصال به گوشی هوشمند کاربر ندارد.

این حلقه در دو رنگ عرضه می‌شود: خاکستری تیره

و رنگ رزگلد

حلقه موتیو مجهز به سنسور ضربان قلب است و قادر است فعالیت‌های ورزشی و همچنین وضعیت خواب کاربر را ردیابی کند. این حلقه، فعالیت‌های کاربر را دنبال می‌کند و اطلاعات را در یک برنامه ذخیره می‌کند. این برنامه فعلا فقط در سیستم عامل Ios قابل دانلود است.

کل قابلیت‌های این حلقه به قرار زیر است : شمارش دقیقه، سنسور ضربان قلب، مشخص کردن تعداد کالری‌های سوزانده شده، محاسبه مسافت طی شده، نوع فعالیت ورزشی، مدت زمان خواب، مشخص کننده ضربان قلب در حالت خواب و شمارش تعداد قدم‌ها. شرکت موتیو قبل از ارسال محصول به مشتریان خود، ابتدا برای آنها کیت اندازه گیری انگشت می‌فرستد تا کاربران حلقه‌ای متناسب با اندازه انگشت خود دریافت کنند.

شرکت موتیو می‌گوید که کاربران بهتر است برای دستیابی به نتیجه بهتر، این حلقه را در انگشت وسطی خود بیاندازند. این حلقه در انگشت‌های هردو دست قابل استفاده است. شرکت موتیو تاکید کرده که حلقه موتیو حتما باید در تمام ساعات شبانه روز، به انگشت کاربر باشد. جنس این حلقه از تیتانیوم فوق سبک است که نه به جایی گیر می‌کند و نه روی دست کاربر سنگینی حس خواهد شد.

از آنجاییکه این حلقه ضد آب است، در تمام طول فعالیت‌های ورزشی و همچنین هنگام استحمام کاربر قابل استفاده است.

باتری حلقه موتیو از 3 تا 5 روز دوام می‌آورد. این حلقه با دو شارژر به دست مشتریان می‌رسد و حلقه به صورت مغناطیسی به شارژر متصل خواهد شد.

شرکت موتیو به کاربران این محصول پیشنهاد می‌کند که یک دستگاه شارژر را به روی میز قرار دهند و دیگری را به جاسوئیچی خود متصل کنند تا در هر شرایطی به شارژر دسترسی داشه باشند. این حلقه در 90 دقیق شارژ می‌شود.

حلقه موتیو در تابستان 2017 عرضه می‌شود اما علاقه مندان می‌توانند از همین حالا این محصول را پیش خرید کنند.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا