تکنولوژی

اسپاتیفای می‌خواهد سخت‌افزار بسازد؟

اسپاتیفای همچنان در بازار اپلیکیشن‌های پخش موسیقی پیشتاز است و حالا ظاهرا به دیگر حیطه‌های تکنولوژی نیز علاقه‌مند شده است. طبق اخبار و شایعات منتشر شده، اسپاتیفای ظاهرا قصد دارد تا سخت افزاری با تکنولوژی پوشیدنی تولید کند که البته هنوز مشخص نیست این ابزار چیست یا چه کاربردی دارد.

 این محصول ظاهرا در مراحل ابتدایی طراحی قرار دارد و اطلاعات کمی درباره آن منتشر شده ولی چون این شرکت به تازگی درخواست جایگاه شغلی جدیدی منتشر کرده، شک همه را بر انگیخته است. این شرکت سوئدی به تازگی آگهی شغلی جدیدی معرفی کرده و در قسمت توضیحات آن اعلام کرد که به دنبال یک مدیر محصول وظیفه شناس و کارآزموده همراه با ابتکارعمل برای رهبری پروژه در دست اقدام این شرکت و همچنین ارائه خدمات سخت افزاری می‌گردد. اسپاتیفای همچنین اعلام کرد شغلی که برای آن آگهی منتشر کرده است، به منظور تولید محصولی در رده محصولاتی مانند آمازون اکو، ساعت پبل و عینک‌های اسنپ چت قرار دارد.

مرتبط : چگونگی لغو اشتراک اسپاتیفای

به احتمال زیاد این شرکت سوئدی قصد دارد مانند دیگر کمپانی‌های آمازون و اسنپ چت، سخت افزارهای انحصاری خود را تولید کند که به احتمال زیاد مرتبط به موسیقی خواهد بود.  تخمین‌های زیادی در مورد این محصول مرموز اسپاتیفای زده شده است، از پلیرهای مستقل کوچک گرفته تا هدفون بدون سیم و یا حتی ربات کوچکی که تمام روز بغل‌تان می‌کند و برایتان موسیقی پخش می‌کند! در هر صورت هر کسی که برای سِمت جدید  انتخاب شود، قطعا به روی گجت پوشیدنی این شرکت تاثیر زیادی خواهد داشت.

مرتبط : فروش سهام اسپاتیفای از طریق غیر معمول

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا