تکنولوژی

اشتراک‌گذاری آسان‌تر موزیک‌ها در اسپاتیفای

اشتراک گذاری موزیک‌ها همواره از اصلی‌ترین دغدغه‌های کاربران محسوب می‌شود و حالا ویژگی‌ جدیدی که به اسپاتیفای اضافه شده، اشتراک‌گذاری موزیک‌های موردعلاقه را آسان‌تر از قبل کرده است.

اسپاتیفای به‌تازگی گزینه جدیدی را با نام “اسپاتیفای کد” معرفی کرده است. کاربران با استفاده از این گزینه می‌توانند با اسکن بارکد روی گوشی دوستانشان مستقیما به موزیک، خواننده یا پلی‌لیست مرتبط با آن موزیک دسترسی مستقیم وسریع داشته باشند.

بنابراین، اگر دوستتان یک موزیک زیبا را برایتان پخش کند، می‌توانید به راحتی و با اسکن کد مرتبط با آن، موزیک موردنظر را به‌راحتی و بر روی اپلیکیشن اسپاتیفای گوشی خودتان مشاهده و اجرا کنید. این کار مطمئنا از ارسال لینک آهنگ مورد نظر از طریق اپلیکیشن‌های پیام‌رسان به دوستانتان بسیار سریع‌تر خواهد بود.

پیدا کردن اسپاتیفای کد هم بسیار ساده است. کافیست زمانی که یک موزیک را پلی می‌کنید، سه‌نقطه‌ی گوشه‌ی سمت راست بالای صفحه را لمس کنید تا کد مرتبط با آن آهنگ برایتان ظاهر شود.

البته، اگر می‌خواهید کد را اسکن کنید، بر روی گزینه جستجو در پایین صفحه کلیک کنید سپس گزینه دوربین ر لمس کنید و از طریق آن کد مورد نظر را اسکن کنید. شناسایی کد در کمتر از یک ثانیه انجام می‌گیرد و بعد از شناسایی، آهنگ مورد نظر بر روی گوشی شما نمایش داده خواهد شد.

درضمن برای اسکن کردن کد حضور دوستتان در کنار شما الزامی نیست و حتی با اشتراک گذاری اسکرین‌شات کد مورد نظر در شبکه‌های اجتماعی، کاربران می‌توانند آن را اسکن کرده و به موزیک مدنظر دسترسی داشته باشند.

با اینکه ممکن است چنین ویژگی برای کاربرانی که به‌تازگی‌ به دنیای سرویس‌های پخش موسیقی وارد شده‌اند خیلی حیاتی و جذاب نباشد، اما برای طرفداران موسیقی که بخش اعظم اوقات خود را در چنین سرویس‌هایی از جمله اسپاتیفای می‌گذرانند، بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.

 

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا