تکنولوژی

فرصتی استثنائی برای صرف ناهار با تیم کوک!

آیا شما هم دوست دارید با مدیرعامل اپل – تیم کوک – در کمپ جدید “سفینه فضایی” این شرکت ناهار صرف کنید ؟ آرزویتان می‌تواند برآورده شود اما قیمت بسیار گرانی دارد!

کوک با همکاری سایت حراج آنلاین Charitybuzz تصمیم دارد “یک وعده ناهار با تیم کوک را در کمپ جدید اپل” به حراج بگذارد. قیمت تقریبی این قرار گران قیمتT رقمی حدود 100 هزار دلار خواهد بود.

افرادی که به شرکت در مزایده علاقه دارند، تا شانزهم ماه می فرصت دارند تا برای این قرار ناهار ، پیشنهادات خود را ارائه دهند. شرکت کننده‌ای که بیشترین رقم را پیشنهاد دهد می‌تواند شخص دیگری را نیز همراه خود بیاورد تا باهم این قرار استثنائی! را تجربه کنند. این قرار ناهار یک ساعت به طول می‌انجامد و هزینه وعده غذایی نیز از قبل حساب می‌شود.

تا کنون 9 پیشنهاد درباره این مزایده اعلام شده است که بیشترین آن 84 هزار و 888 دلار است. در سال 2013 نیزمزایده مشابهی برگزار شده بود که شخص برنده با پرداخت مبلغ 610 هزار دلار توانست قرار نوشیدن قهوه با تیم کوک را برنده شود.

طبق بیانیه وب سایت Charitybuzz، شخص برنده علاوه بر قرار ناهار با تیم کوک، برنده عنوان”شخص برتر” توسط Financial Times و همچنین در مجله Fortune، از امتیاز #1 برخوردار خواهد شد. شرکت اپل طبق گزارش Fortune’s World’s Most Admired Companies، در 10 سال گذشته شرکت شماره 1 بوده است و هر سال تیم کوک مدیرعامل این شرکت بوده است.

در کمپ جدید جدید اپل در کوپرتینوی کالیفرنیا، مکانی مخصوص بازدید افراد عادی در نظر گرفته شده که مجهز به فروشگاه اپل استور و کافی شاپ است. طبق آخرین اخبار منتشر شده، این کمپ در مراحل پایانی ساخت قرار دارد. تا 6 ماه آینده، بیش از 12 هزار کارمند شرکت اپل به ساختمان حلقوی شکل جدید این شرکت نقل مکان خواهند کرد. 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا