تکنولوژی

جزئیات رویداد مایکروسافت در اردیبهشت

مایکروسافت چندین کنفرانس هر سال برگزار می‌کند که کنفرانس دوم آوریل یکی از مهمترین آنها است. ویژگی که کنفرانس مایکروسافت نسبت به سایر رقبا دارد درز نکردن اخبار و شایعات است. همانطور که می‌دانید این روزها حتی چند ماه پیش از شروع کنفرانس همه چیز لو رفته است و همه می‌داند منتظر چه محصولی هستند و کنفرانس‌ها تبدیل به یک نمایش کم هیجان شده‌اند، اما کنفرانس‌های مایکروسافت فعلا این گونه نشده‌اند و می‌توان انتظار سورپرایز داشت.

کنفرانس بعدی مایکروسافت دوازدهم اردیبهشت ماه ساعت 18 به وقت تهران برگزار خواهد شد. اما برخلاف انتظارها ظاهرا در این کنفرانس خبری از سرفیس پرو 5 و یا سرفیس‌فون نخواهد بود. البته نمی‌توان هیچ چیز را قطعی گفت اما حدس زده می‌شود که در این کنفرانس ایکس باکس جدید یعنی Xbox Scorpio رونمایی شود.

از سمت دیگر علاقه‌مندان به حوزه نرم‌افزار هم انتظار دارند مایکروسافت سیستم‌عامل ابری ویندوز 10 را معرفی کند تا رقیب سرسختی شود برای کروم اواس. این حدس از آنجا آمده که اسم این مراسم Bespin است که نام یکی از شخصیت‌های StarWars است که در آن فیلم شهر ابری در اختیار داشته است.

همانطور که در تصویر دعوت‌نامه هم می‌بینید هشتگ این مراسم MicrosoftEDU است که مخفف Education به معنی تحصیلات است. بر این اساس صحبت‌هایی می‌شود که مایکروسافت در زمینه آموزش هم نرم‌افزار یا سرویس ویژه‌ای ارائه کند. تا زمان برگزاری این مراسم همراه آی‌تی‌ایران باشید.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا