تکنولوژی

بات اشتراک گذاری برای اسپاتیفای

اسپاتیفای، بات (Bot) مخصوصی برای به اشتراک گذاری موسیقی به صورت مستقیم برای فیسبوک مسنجر معرفی کرد. برنامه چت مسنجر فیسبوک قرار است به زودی ارتقا پیدا کند و همراه با قابلیت‌های جدیدی همچون ابزار جستوجو، پیشنهاد موسیقی و قابلیت به اشتراک گذاری کلیپ 30 ثانیه‌ای موسیقی عرضه خواهد شد. با استفاده از ویژگی به اشتراک گذاری موسیقی، کاربران می‌توانند هم از طریق مسنجر به قسمت‌هایی از کلیپ ارسال شده گوش دهند و یا برنامه اسپاتیفای را باز کنند و به آهنگ مورد نظر به صورت کامل گوش دهند.

این خبر دیروز در بلاگ شبکه اسپاتیفای منتشر شد اما در حال حاضر به صورت عمومی در دید همه کاربران قرار ندارد. احتمالا این پست به دلیل اینکه زودتر از شبکه فیسبوک منتشر شده، به صورت محدود انتشار یافته است. فیس بوک قرار است در کنفرانس برنامه نویسان F8، قابلیت‌های زیادی از جمله ارتقای برنامه چت را معرفی کند.

به هر حال برخی از کاربران توانستند با استفاده از SS Reader به جزئیات این خبر منتشر شده دسترسی پیدا کنند که توضیح می‌دهد این بات جدید، بر اساس حال کاربر، فعالیت وی و سبک موسیقی به وی پیشنهاداتی از موسیقی ارائه می‌دهد. تا قبل از معرفی این قابلیت نیز کاربران می‌توانستند با کپی و پیست کردن لینک به اشتراک گذاری برنامه اسپاتیفای، آن را در مسنجر به اشتراک بگذارند اما با وجود این بات جدید، دوستان کاربر می‌توانند به 30 ثانیه از آهنگ مورد نظر گوش دهند که این ویژگی برای اولین بار عرضه شده است.

طبق پست منتشر شده در وبلاگ اسپاتیفای، برای اضافه کردن موسیقی، ابتدا گزینه (+) را در گوشه صفحه چت و بعد از آن گزینه اسپاتیفای را انتخاب کنید، صفحه‌ای ظاهر می‌شود که می توانید در میان لیست نشان داده شده، آهنگ مورد نظر را برای به اشتراک گذاری انتخاب کنید. به لطف عکسی که همراه با این پست منتشر شده، دیگر ویژگی‌های جدید مسنجر نیز مشخص است که ظاهرا نام‌هایی همچون Instacart، OpernTable، Quip و Airbnb دارند.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا