تکنولوژی

نصب بیکسبی روی گوشی‌های قبلی سامسونگ

بیکسبی، نام دستیار هوشمند سامسونگ در گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس است که با تکنولوژی هوش مصنوعی کار می‌کند که فعلا فقط به طور رسمی برای محصولات جدید سامسونگ معرفی شده است. اما تکلیف آن دسته از کاربرانی که قصد ندارند گوشی خود را تعویض کنند و یا گوشی جدید بخرند چه؟  سامسونگ فعلا هیچ برنامه‌ایی برای انتشار برنامه دستیار هوشمند خود در گوگل پلی استور ندارد و کسی هم نمی‌داند که این قابلیت چه زمانی برای دیگر محصولات این شرکت عرضه خواهد شد.

اما کاربران سامسونگ هم بیکار ننشسته‌اند!  یکی از کاربران فروم XDA Developers  موفق شده است، نسخه‌ای از بیکسبی را روی دستگاه گلکسی اس 7 راه بیندازد و بسیاری از کاربران به شیوه پیشنهادی این کاربر، پروسه را انجام دادند و موفق هم شدند و در آخر معلوم شد که هر دستگاه سامسونگی که نسخه اندروید نوگت به روی آن نصب باشد قادر خواهد بود تا به بیکسبی دسترسی پیدا کند البته به صورت غیر رسمی!

برای انجام این کار کاربر باید ابتدا لانچر گلکسی اس 8 را نصب کند و بعد فایل APK بیکسبی را دانلود و نصب کند. جزئیات این دستورالعمل در وب سایت XDA Developers قابل دسترسی است. اگر شما هم تمایل به انجام این کار دارید حتما دستورالعمل‌ها را به دقت انجام داده و قبل از انجام  هر مرحله، مطمئن شوید که اشتباهی انجام نمی‌دهید.

بیکسبی آینده روشنی دارد و با وجود حامی بزرگی همچون سامسونگ، مسلما راه خود را در دل کاربران باز خواهد کرد. دستیار هوشمند بیکسبای دومین تلاش شرکت سامسونگ در تعبیه تکنولوژی هوش مصنوعی به روی گوشی‌های هوشمند است. این شرکت در گذشته نیز از از دستیار صوتی نه چندان محبوب S-Voice در گلکسی اس 3 استفاده کرده بود که به دلیل عملکرد ضعیف، به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و خیلی زود به تاریخ پیوست!

بعید به نظر می‌رسد که بیکسبی آینده نسخه قبلی خود را داشته باشد.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا