تکنولوژی

شوخی گوگل : آشنایی حیوانات خانگی با اینترنت

شوخی ماه آوریل امسال گوگل اضافه شدن  دوقابلیت جدید، مخصوص حیوانات خانگی روی اپلیکیشن اصلی این شرکت برای هر دو سیستم عامل آی او اس و اندروید بود. به گفته گوگل حالا حیوانات خانگی محبوبمان هم می‌توانند از دنیای اینترنت استفاده کنند!

گوگل به عنوان محبوب‌ترین موتور جستجو، هر سال برای شوخی ماه آوریل برای کاربران خود سورپرایز جالبی ارائه می‌کند. معرفی قابلیت “Drop The Mic” ، معرفی بازی Pokemon Go 2 سال قبل از تاریخ عرضه واقعی، اعلام بسته شدن سایت یوتیوب و معرفی دستگاه پوشیدنی Google Nose نمونه ‌هایی از این سورپرایزها بود.

مرتبط : دروغ اول آوریل لکسوس

امسال نیز شوخی این شرکت عرضه دو قابلیت جدید “Im Feeling Woof” و ” Im Feeling Meow” بود که عملکردی شبیه “Im Feeling Lucky” دارند ولی این بار مخصوص دوستان پشمالوی ما هستند. این قابلیت‌ها با  لمس سه بعدی ( عملا با لمس پنجه دست سگ و گربه ) کار می‌کنند و بعد از آن، عکس غذاها و اسباب بازی‌های محبوب سگ و گربه‌ها برای آنها نمایش داده می‌شود. کاربر می‌تواند از طریق تنظیمات برنامه، گزینه‌های جدید را فعال کند و بعد سگ یا گربه بودن حیوان خود را از همانجا انتخاب کند.

اگر کاربر صاحب سگ باشد، گزینه “Im Feeling Woof” را انتخاب می کند و بعد از انجام جستجو، فریزبی و توپ‌های تنیس و استخوان‌های پلاستیکی مخصوص سگ نمایش داده می‌شود و با انتخاب گزینه “Im Feeling Meow” ، اسکرچر‌های گربه و کاسه شیر به گربه نشان داده می‌شود.

به گفته گوگل کاربران اندروید می‌توانند از طریق قابلیت جدیدfor Pets  Google Play نیز به دسته جدیدی از برنامه‌های مخصوص بازی کردن و تربیت حیوانات خانگی دسترسی داشته باشند. البته همه اینها شوخی اول ماه آوریل بوده و قرار نیست چنین امکاناتی به آن اضافه شود. 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا