تکنولوژی

کابین جدید کلاس بیزنس هواپیمایی قطر

هر چند تعداد مسافران بخشهای بیزنس و فرست شرکت‌های هوایی چندان زیاد نیست اما بخش مهمی از درآمد شرکتهای هوایی را تشکیل می دهد و به همین جهت این شرکتهامرتبا در حال ارایه مدلها و سرویسهای جدید و متنوع و در عین حال ایجاد فضای اختصاصی شده برای این مسافران هستند. تازه ترین سرویس ارایه شده را شرکت قطرایرویز ارایه داده که پنل‌های متحرکی در بخش بیزنس هستند که می‌توانند به یک تخت دونفره یا میز چهارنفره تبدیل شوند. این سرویس جدید قرار است در تابستان امسال روی پروازهای هواپیمایی قطر قابل ارایه باشد. 

نخستین مدل از این نوع کابین که  “QSuite” نام دارد ابتدا در پروازهای بوئینگ ۷۷۷ قطر بین دوهه و لندن در ماه ژوئن امسال راه‌اندازی خواهد شد. این کابین پس از آن روی ایرباسهای A350-1000 این شرکت نیز نصب خواهد شد. هم اکنون قیمت یک بلیت رفت و برگشت بیزنس کلاس از دوحه به لندن ۵۲۷۴ دلار است.

قطرایرویز این کابین جدید را در نمایشگاه هوایی برلین به نمایش گذاشت. 

نکته مهم در کابین جدید QSuite دیواره و صفحه نمایش تلویزیون قابل حرکت است که در هنگام باز شدن میتواند تا چهارنفر را به هم متصل کند ازاین جهت برای مسافرت یک خانواده چهارنفره یا چهار بازرگان ایده‌آل است. 

در واقع هدف هواپیمایی قطر کاستومایز کردن سفر است و این چیزی است که مورد علاقه مسافران بیزنس کلاس است. 

صندلی‌های جدید بیزنس کلاس قطر از چرم ایتالیایی دست‌دوز استفاده شده همچنین کابین به نسل جدید سرویس سرگرمی داخل هواپیمای قطر به نام Oryx One مجهز شده است. در Oryx One  بیش از ۳۰ هزارعنوان برنامه در اختیار مسافر قرار میگیرد. 

مرتبط : بهترین کابین‌های فرست‌کلاس در خطوط هوایی

همچنین سرویس غذایی نیز در بیزنس کلاس QSuite ارتقا پیدا کرده است به طوری که غذاهر موقع که مسافر درخواست کند سرو می‌شود ضمن اینکه می‌توان سفارش غذا در ظرف مشترک داد. 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا