تکنولوژی

افزایش استفاده از اندروید نوگت در ماه مارس

محبوبیت سیستم عامل اندروید نوگت بین دستگاه‌های اندرویدی در حال افزایش است و طبق آخرین گزارش‌ها، میزان استفاده از اندروید 7.0 و 7.1 در ماه مارس امسال، به 2.8 درصد از مجموع نسخه‌های اندروید رسیده است که نسبت به ماه فوریه بیش از دوبرابر افزایش داشته است.( درصد استفاده از این نسخه در ماه فوریه، 1.2 درصد از مجموع سیستم عامل‌های اندرویدی بود)

البته طبیعی است که با گذشت زمان، کاربران بیشتری گوشی‌های اندروید خود را به روز رسانی می‌کنند و متعاقبا نیز درصد استفاده از این نسخه از اندروید جدید نیز بالاتر می‌رود با این وجود هنوز هم تعداد زیادی از کاربران هستند که هنوز این آپدیت‌ها را دانلود نکرده‌اند و به علاوه، بیشتر دستگاه‌هایی که به صورت دیفالت از این سیستم عامل استفاده می‌کنند نیز هنوز به طور کامل وارد بازار نشده‌اند.

نسخه اندروید 6.0 مارشملو بعد از معرفی رشد کندی داشت و از 30.7 درصد در ماه فوریه به 31.3 درصد در ماه مارس رسید. اندروید لالیپاپ نیز از 32.9 درصد در ماه فوریه به 32.5 درصد در ماه مارس رسید و رکود کمی را تجربه کرد. نسخه کیت کت هم با تجربه رکود، از 21.9 درصد در ماه فوریه به 20.8 درصد در ماه مارس رسید. نسخه های جلی بین ، آیس کریم و جینجربرد نیز هیچ کدام در این بازه زمانی رشد نداشتند و تا به اینجای کار، اندروید نوگت رشد بالاتری نسبت به نسخه‌های قبلی این سیستم عامل در زمان اشاره شده داشته است.

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا