تکنولوژی

اطلاعات جدید لو رفته از آیفون 8

آیفون 8 – که به گفته برخی قرار است تحت عنوان iPhone X معرفی شود- احتمالا با تغییرات اساسی و بنیادی معرفی خواهد شد و احتمالا به استثنائی‌ترین محصول این شرکت تبدیل خواهد شد. طبق خبری از یک منبع مرتبط با این شرکت، قابلیت‌های قطعی این آیفون جدید معرفی شده‌اند.

Nikkei، بزرگ‌ترین روزنامه اقتصادی دنیا، در گزارشی اعلام کرد که اپل قصد دارد امسال سه مدل آیفون معرفی کند که دو آیفون به عنوان نسل بعدی گوشی‌های 7 و 7 پلاس و دیگری همراه با صفحه نمایش بزرگ 5.8 اینچی OLED و با نام آیفون 8 عرضه خواهد شد.

صفحه نمایش5.8 اینچ یعنی بزرگ‌ترین صفحه نمایشی که تا کنون در آیفون استفاده شده است و همینطور از صفحه نمایش تمام گوشی‌های هوشمند کنونی بازار نیز بزرگ‌تر است( البته شاید  گلکسی S8 و S8 Plus نیز در اندازه مشابه ارائه شود) و البته احتمالا با تمهید اپل اندازه  این گوشی از آیفون 7 پلاس کوچک‌تر خواهد بود و اندازه صفحه نمایش، با حذف حاشیه‌های بالا و پایین افزایش پیدا خواهد کرد.

طبق گزارش Nikkei، آیفون 8 گران قیمت‌ترین آیفونی خواهد بود که شرکت اپل تولید کرده است و تحلیل گران تخمین زده‌اند که آیفون 8 با قیمتی بیش از 1000 دلار عرضه خواهد شد.

در ادامه گزارش امده است که دگمه HOME نیز در آیفون 8 حذف شده است و از 5.8 اینچ صفحه نمایش، تنها 5.15 اینچ عملا مورد استفاده قرار می‌گیرد و همچنین نوار ” Function Area ” -که مشابه آن در مک بوک پرو جدید مشاده شد -نیز به جمع قابلیت‌های جدید این گوشی اضافه شده است که بر اساس کاری که کاربر در حال انجام ان است، گزینه‌های مختلفی ارائه می‌دهد.

درباره آیفون ۸ این مطالب را هم بخوانید : 

شایعات پیرامون محتویات داخل آیفون ۸ 

طراحی مفهومی از آیفون ۸ 

 

منبع : آي تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا