تکنولوژی

آشنایی با پهپاد DJI Matric 200

سری جدید پهبادهای Matric 200 ، ساخته شده توسط شرکت DJI، برای مصارف صنعتی تولید شده و محصولی است که عکاسان علاقه مند به ماجراجویی و فوتوژورنالیست‌ها عاشق آن خواهد شد. 

سری پهپادهای M200، M210  و M210 RTK   ، برای بدترین شرایط آب و هوایی ساخته شده‌اند و حتی شرایط سخت میدان‌های الکترومغناطیسی شدید را نیز تحمل می‌کنند. این پهبادها با موتور قوی ، پروانه 17 اینچی، درجه حفاظتی IP43 و دو باتری با گرمکن خودکار ، کنترل و ثبات خود را حتی در بدترین شرایط نیز حفظ می‌کنند. از باران شدید گرفته تا باد ، برف و یا حتی درجه دمای زیر صفر، هیچ عاملی وجود ندارد که بتواند برای این پهپاد مشکل ایجاد کند.

مرتبط : بررسی کامل پهپاد مویک پرو

پهبادهای سری M200 ، زمانیکه در حال پرواز هستند با استفاده از دوربین‌های به خصوص Zenmuse Z30، X4S ، X5S و یا thermal XT  که یا بالا و یا پایین پهپاد نصب می‌‌شود، قادر خواهند بود که از فضای اطراف به طور کامل فیلم برداری کنند. حتی اگر مدل M210 را خریداری کنید، قادر خواهید بود که با تعبیه دو حلقه جداگانه، از دو دوربین فیلم برداری به صورت هم زمان استفاده کنید.

ویدیوی معرفی این محصول توسط شرکت DJI را در ادامه مشاهده کنید.

علاوه بر قابلیت‌هایی که در فیلم بالا به آن اشاره شد، در جلوی این پهبادها یک دوربین FPV متصل شده است به خلبان اجازه می‌دهد هم از منطقه دیگری فیلم بگیرند و هم مسیر روبروی پهپاد را کنترل کند. سنسورهای تعبیه شده در دورتادور پهباد ، از برخورد با هرگونه مانعی جلوگیری می‌کند و اگر از مدل پیشرفته تر M210 RTK استفاده کنید، تکنولوژی موقعیت یابی(GPS) با دقت بالا و هم از ویژگی مقاومت در برابر میدان‌های مغناطیسی، بهره خواهید برد.

اطلاعات زیادی در مورد قیمت پهبادهای سری M200 به صورت عمومی منتشر نشده است اما مشتریان علاقه مند از همین حالا می‌توانند از طریق وب سایت DJI ، پهپادهای M200، M210 و M210 RTK را پیش خرید کنند. پهپادهای پیش فروخته شده در تابستان امسال به دست مشتریان خواهد رسید.

منبع : آي تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا