تکنولوژی

عینکهای اسنپچت آماده خرید آنلاین

عینک‌های اختصاصی ظبط کننده تصویر و فیلم اسنپ‌چت با قیمت 129 دلار، به صورت آنلاین به بازار عرضه شده‌اند. این عینک‌ها تا قبل از این فقط از طریق دستگاه‌های فروش خودکار(Snapbot) که در مکان‌های مشخصی تعبیه شده بودند، قابل خرید بودند اما این بار شرکت اسنپ، با بازگشایی یک وب سایت به کاربران آمریکایی این امکان را داده است که این عینک های بامزه را به صورت آنلاین تهیه کنند.

این عینک‌های دوربین‌دار در پاییز سال گذشته معرفی شدند و مدتی بود که خرید آنها برای همه امکان نداشت. این شرکت که درحال تعطیل‌کردن فروشگاه پاپ‌آپ نیویورک است و همچنین تولید دستگاه‌ها فروش خودکار را نیز عقب انداخته است، با وجود این اعلام کرده است که دستگاه‌های Snapbots را در مکان های به خصوصی به صورت سورپرایز قرار خواهد داد!

اسنپ‌چت چند هفته پیش سهام اولیه این شرکت را هم عرضه کرده است و همان موقع اعلام کرد که قصد دارد این عینک ها را به طور گسترده‌ای در دسترس مشتریان قرار دهد. مدیر بخش امنیتی شرکت اسنپ همچنین اولین گزارش مالی این شرکت را منتشر کرد که بسیاری از اطلاعات این گزارش را تحلیل گران در گذشته اعلام کرده بودند.

طبق این گزارش اوضاع اسنپ چندان جالب نیست و علاوه بر این عینک‌های با نمک تازه وارد این شرکت نیز قرار نیست پول زیادی برای اسنپ به ارمغان داشته باشد. اما در هر صورت این عینک‌ها محصولات جالبی هستند که بسیاری از افراد را مشتاق خریدن آن کرده‌اند.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا