تکنولوژی

قاب‌هایی که اپل نمونه‌های اولیه آیفون را در آن نگه داری می‌کند

در سال 2010 یکی از بزرگ ترین اتفاقات افشای اطلاعات محرمانه گوشی‌های در دست تولید، به صورت تصادفی روی داد. یکی از مهندسان شرکت اپل که برای خرید نوشیدنی بیرون رفته بود، خیلی تصادفی نسخه قبل از عرضه گوشی آیفون 4 را در رستورانی جا گذاشت. این گوشی که در قاب به خصوصی که شباهت زیادی به آیفون 3GS داشت قرار گرفته بود، اما با این وجود، عکس‌های این گوشی بالاخره سر از صفحه اول Gizmodo درآورد.

اپل از آن به بعد همیشه گوشی‌های جدید منتشر نشده خود را داخل قاب‌های به خصوص نگه داری می‌کند  تا اطلاعات دستگاه جدید، مخفی باقی بماند.

Sonny Dickson به تازگی عکس‌هایی از این قاب مرموز منتشر کرده است. همانطور که در عکس زیر مشاهده می‌کنید، این قاب به صورتی طراحی شده که تا حد ممکن، بیشتر طراحی آیفون جدید را بپوشاند و از چشمان غریبه‌ها دور نگه دارد و فقط قسمت کوچکی از صفحه نمایش دستگاه مشخص باشد.

نوار زرد رنگ، به منظور این تعبیه شده است که مشخص شود آیا شخصی تلاش کرده است که این گوشی را از قاب خارج کند یا خیر. نکته جالب اینجاست که هر آیفون همراه با یک پاسپورت که توصیحاتی در باره آزمایش محصول درآن نوشته شده است، از چین به آمریکا ارسال می‌شود. Dickson در گزارشی با Macrumors عنوان کرد:

“خلاصه گزارش هر قسمتی از آیفون جدید و یا محصول جدیدی که تست می‌شود، همراه با یک پاسپورت از کشور چین به آمریکا ارسال می‌شود.”

اپل مسلما برای محصول پر سر و صدا و متفاوت آیفون 8، ترفند‌های زیادی انجام داده است تا از انتشار زود هنگام اطلاعات به بیرون جلوگیری کند. البته ساکت نگه داشتن تحلیل گر معروف محصولات اپل، Ming-Chi Kuo ، کار تقریبا سختی است. Kou ، همین هفته گزارشی درباره مشخصات ظاهری آیفون جدید منتشر کرده است که نشان می‌هد وی کار خود را به خوبی بلد است.

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا