تکنولوژی

واکنش سرمایه‌گذاران Magic Leap به لورفتن عکس محصول

روز شنبه وقتی سایت بیزنس اینسایدر عکسی لو رفته از یک محصول ناکامل از استارت‌اپ واقعیت مجازی Magic Leap  را منتشر کرد مشخص شد این شرکت هرچند در زمینه جذب سرمایه بسیار موفق بوده اما در زمینه PR اوضاع چندان مناسب نیست. 

هرچند این استارت‌آپ تاکنون با مخفی کردن محصول کنجکاوی‌های زیادی را برانگیخته بود اما انتشار این تصویر که کامپیوتر بزرگی را نشان میداد که به شکل یک کوله پشتی به شخصی آویزان شده تصورات بسیاری را از موفقیت این استارت‌آپ تغییر داد. این استارت‌آپ که اخیرا ۱.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری جذب کرده طی ماه‌های اخیر با مجموعه‌ای از خبرها و شایعات مختلف درباره عدم موفقیت در ساخت محصول روبه رو بوده است. 

حالا یکی از سرمایه‌گذاران این شرکت که حالا بیش از ۴ میلیارد دلار ارزش دارد می‌گوید باید به صنعت واقعیت مجازی فرصت داد. 

Benedict Evans یکی از شرکای اندرسین هوروویتز می‌‌گوید این تکنولوژی واقعیت دارد و باید فرصت لازم را برای رشد آن داد. او در توییتر نوشت : افراد بزرگی در شرکتهای واقعیت مجازی در حال کار هستند و هنوز هیچ‌کدام از محصولات نهایی نشده است. 

اشاره وی به مایکروسافت هولولنز است که قرار است فعلا به برنامه‌نویسان فروخته شود. Evans که اخیرا دمویی از Magic Leap را دیده می‌گوید سرانجام مصرف‌کنندگان نهایی هم متوجه بزرگی و اهمیت این محصول خواهند شد و این مشابه آن تجربه‌ای است که در زمینه تلفن های هوشمند رخ داد. 

Kyle Russell یکی دیگر از شرکای اندریسن هورویتز با اشاره به انتقاداتی که از محصول مجیک لیپ انجام می‌شود با گذاشتن عکسی ( عکس زیر)  در توییتر نوشت: به یاد بیاورید  زمانی آیفون در دوره اولیه تحقیق چنین  وضعیت مشابهی داشت. 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا