تکنولوژی

موسس پریسکوپ در تیم مدیریتی توییتر

کیوان بیک‌پور ، مدیرعامل و یکی از موسسان برنامه پریسکوپ ، راه خود را برای ارتقا در توییتر باز کرده و طبق منابع متعدد، نقش بیک پور از ابتدای سال جدید، گسترش پیدا کرده و از این به بعد مسئولیت نظارت و مهندسی ویدیوهای زنده توییتر را به عهده خواهد گرفت. بیک پور، گزارش عملکرد خود را به مدیر عامل توییتر، Jack Dorsey ارائه خواهد کرد، کاری که در طی یک سال گذشته و قبل از پیوستن به تیم اجرایی توییتر نیز انجام می‌داده است.

بخش لایو توییتر امروزه تقریبا مشابه همان پریسکوپ است و احتمالا به زودی توییتر هر دو سرویس را یکی خواهد کرد. 

قسمت ویدیوهای زنده توییتر، بخش مهمی از آینده توییتر را تشکیل خواهد داد و این شرکت قصد دارد تا شخصی شناخته شده را مسئول این بخش قرار دهد. بیک پور همیشه به عنوان جوانی خوش صحبت  در داخل شرکت توییتر شناخته شده بود و مشخص است که دورسی، به بیک پور اعتماد دارد که چنین سمت مهمی را به وی سپرده است.

بسیاری بعد از این ارتقا مقام بیک پور، در مورد آینده برنامه پریسکوپ نگران شدند. تجربه ثابت کرده است که  برنامه‌های مستقل موفق، معمولا توسط مدیرعامل‌هایی اداره می‌شوند که تمام وقت، تمرکز خود را به روی هدف آن برنامه اختصاص می‌دهند( مانند اینستاگرام، فیس بوک، یوتیوب و گوگل). توییر در سال  2015 سرویس Periscope  را از آن خود کرد و از آن زمان تا کنون نیز ، این برنامه توسط بیک پور اداره می‌شده است. حالا با بیشتر شدن مسئولیت بیک پور در توییتر، آینده این برنامه  به عنوان یک محصول مستقل با چالش روبرو است.

منبع : آي تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا