تکنولوژی

لایولی: محبوب‌ترین اپلیکیشن اپ‌استور

اپلیکیشن live.ly که به تازگی منتشر شده ، یک برنامه پخش زنده از زیر مجموعه  musical.ly به صدر برنامه های فروشگاه مجازی اپ استور راه پیدا کرد و در جایگاهی بالاتر از فیس بوک مسنجر، اسنپ چت،گوگل مپ و اینستاگرام قرار گرفت.

این برنامه که ۱۳ روز  پیش  معرفی و منتشر شد و تا کنون بیش از 500 هزار دانلود داشته است.به گزارش Techcrunch  این برنامه به کاربران خود این امکان را می دهد که کاری که دقیقا در لحظه انجام می دهند را به اشتراک بگذارند.

Alex Zhu، یکی از مدیر عاملان اپلیکیشن  Musical.ly  به  Techcrunch  گفت :

”  از تیم Musical.ly تشکر می‌کنم که برای این اپلیکیشن به عنوان یک پلت فرم جالب فرصت حضور ایجاد کردند و خلاقیت و هنرمندی طراحان این برنامه را به نمایش گذاشتند.”

در فضای مجازی و همچنین در حوزه پخش زنده یا Live Streaming برنامه های زیادی وجود دارند که باهم رقابت می کنند مانند Facebook Live و  Periscope ، زیرا که بسیاری از شرکت های حیطه تکنولوژی این دسته از برنامه هارا بسیار پر ظرفیت برای جلب توجه مخاطب می بینند.

اپلیکیشن  Musical.ly ، برنامه ای برای تولید موزیک ویدیو نیز با همین سرعت نظرهارا به خود جلب کرده و گفته شده که بعد از گذشت  یک سال از انتشارش، بیش از 100 میلیون دانلود داشته است. 

اگر چه پایگاه اصلی این برنامه در شانگهای چین قرار دارد ولی تقریبا بیش از نیمی از کاربران این برنامه نوجوانان آمریکایی هستند. 

قبلا گفته شده بود که برنامه  Musical.ly توسط GGV  و Greylock پشتیبانی و حمایت می شود  وارزش این استارتاپ تقریبا 500 میلیون دلار تخمین زده شده است.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا