تکنولوژی

نینتندو رکورد پیش فروش را شکست

یک فروشگاه سوئدی اعلام کرد که رکورد پیش فروش PS4 سونی حالا  توسط « نینتندو سوییچ » شکسته شده است. 

طرفداران کنسول بازی Nintendo و گیمینگ و همینطور سرمایه گذاران Nintendo همگی مشتاقانه منتظرند تا ببینند این کنسول بازی جدید در بازار چطور عمل می‌کند. آیا می‌تواند موفقیت Wii را در بازار دوباره تکرار کند یا حتی بیشتر از آن رکورد بزند؟ یا مانند Wii U شکست می‌خورد؟ از آنجا که این کنسول بازی هنوز به بازار معرفی نشده است، فعلا برای جواب دادن به این سوال‌ها زود است.

مرتبط : جزییات کنسول بازی نینتندو سوییچ 

اما طبق آمار ارائه شده توسط یک فروشگاه سوئدی به نام Webhallen ، به نظر می‌آید این محصول مسیر رکورد شکنی را طی می‌کند.این فروشگاه در پستی در فیس بوک خود اعلام کرد که تا بدینجای کار، پیش فروش این محصول از  PlayStation 4 بعد از معرفی نیز بیشتر بوده است.

فروشگاه‌های مخصوص کنسول‌های بازی، از میزان ثبت نام و پیش خرید محصولات جدید، میزان فروش آنها بعد از معرفی به بازار را نیز حدس می‌زنند. البته بسیاری از دوستداران این محصولات نیز بعد از عرضه آنها ، خرید می‌کنند و همچنین  لازم به ذکر است که این گزارش فقط مخصوص یک فروشگاه از میان تعداد زیادی از فروشگاه‌های عرضه کننده این کالا بوده است. اگر گزارش‌های این چنینی دیگری از هیجان گیمرها و کاربران برای خرید این کنسول بازی توسط دیگر فروشگاه‌ها منتشر شود می تونیم تا حدودی مطمئن باشیم که Nintendo  قرار است یک رکورد شکنی را ثبت کند.

تاریخ انتشار رسمی این کنسول بازی  3 مارچ عنوان شده است و با قیمت 300 دلار به فروش خواهد رسید.

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا