تکنولوژی

قیمت کاخ سفید چقدر است؟

اگر شما از افراد خیلی پولدار هستید و می‌خواهید خانه‌ای مثل کاخ سفید داشته باشید و یا کنج‌کاو هستید بدانید ارزش همچین ملکی چقدر است باید بدانید خرید خانه‌ای مثل کاخ سفید برای شما 397.9 میلیون دلار آب می‌خورد.

آخرین باری که ارزش این بنا برآورد شده است سال 2009 بوده اما پس از ورود اوباما به اینجا بسیاری از قسمت‌های این کاخ بازسازی شده است و ارزش آن بسیار بیشتر از گذشته شده است.

به گزارش Zillow اگر شما بخواهید در خیابان پنسیلوانیا یک خانه با 132 اتاق اجاره کنید باید ماهانه حدود 2.1 میلیون دلار اجاره بدهید. البته ویژگی این ساختمان فقط داشتن 132 اتاق نیست. شاید برای شما هم جالب باشد برخی از ویژگی‌های این کاخ را بدانید. کاخ ریاست جمهوری آمریکا دارای 132 اتاق، 35 حمام، 412 درب، 147 پنجره، 28 شومینه، 3 آسانسور، 5 آشپز تمام وقت، 8 راه‌پله، زمین تنیس، زمین بولینگ، سالن تئاتر، سالن سینما، استخر، سالن ورزش و زمین گلف است. جالبتر اینکه هر هفته 30 هزار نفر هم از این کاخ دیدن می‌کنند.

حالا قرار است تا ترامپ از نیویورک به واشنگتن اسباب کشی کند و در این کاخ ساکن شود. اوباما هم به خانه‌ی 9 خوابه‌ جدید خواهد رفت. به گزارش CNN این خانه سال 2014 حدود پنج میلیون دلار قیمت داشته است. به گفته Zillow اجاره خانه جدید اوباما ماهانه 22 هزار دلار خواهد بود. با این جابه‌جایی اوباما همسایه جف بزوس(مدیرعامل آمازون) خواهد شد.

منبع : آی‌تی‌ایران

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا