تکنولوژی

تصاویر و ویدئوهای منتشر شده از گلکسی اس 8

گوشی Galaxy S8 قرار است 21 آوریل عرضه شود اما بازار شایعات درباره این محصول همچنان داغ است. یک روز گزارشی می‌بینیم که تاریخ عرضه گوشی هوشمند جدید شرکت سامسونگ را هم زمان با کنگره چهانی موبایل 2017 عنوان می‌کند و روز دیگر خبر می‌رسد که Galaxy S8 قرار است ماه آوریل به بازار وارد شود. در میان این شایعات همچنین ویدئوهایی از سامسونگ منتشر شده که حدس زده می‌شود مربوط به صفحه نمایش گلکسی اس 8 باشد.

طبق گزارشی در AndroidHeadlines، سامسونگ گلکسی اس 8، 21 آوریل امسال عرضه می‌شود اما اگر قرار باشد گزارش‌های قبلی را مصداق قرار دهیم، این شرکت محصول جدیدش را ماه آینده و هم زمان با کنگره جهانی موبایل معرفی خواهد کرد. همچنین به تازگی چند عکس گرافیکی سه بعدی از این گوشی در سایت GSMArena منتشر شده است.

این سه عکس منتشر شده با اطلاعات قبلی که ما در مورد این محصول داشتیم مطابقت دارد مثلا سنسور اثر انگشت تعبیه شده زیر صفحه نمایش و همچنین وجود نداشتن دکمه هوم. با وجود این، گزارش‌های قبلی حاکی از نداشتن خروجی هدفون بود اما در این تصاویر جدید، خروجی هدفون 3.5 میلی متری مشاهده می شود.

ویژگی‌های سامسونگ گلکسی اس 8

طبق گزارش‌هایی که تا کنون در مورد گلکسی اس 8 منتشر شده قرار است این گوشی با پردازنده Snapdagon 835 کوالکام و یا Exynos 8895 عرضه شود. رم این گوشی احتمالا یا 6 گیگابایت است و یا 8 گیگابایت و حافظه داخلی آن نیز طبق گزارش‌ها در دو نوع 128 گیگابایت و 256 گیگابایت ارائه می‌شود.

دوربین این گوشی به صورت Dual-camera است که یکی از آنها 16 مگاپیکسل  به همراه سنسور RGB و یکی دیگر از دوربین‌ها 8 مگا پیکسلی به همراه سنسور Monochrome عرضه می‌شود و برای سلفی نیز دوربینی با قابلیت فوکوس خودکار تعبیه گردیده است. این گوشی سامسونگ به باتری بزرگ 4200 میلی آمپری مجهز است که قابلیت شارژ بدون سیم دارد. دیگر قابلیت‌های این گوشی عبارت است از سنسور ضربان قلب، ضدآب و ضد گردوغبار، پشتیبانی از تکنولوژی4G  همراه با VoLTE و بلوتوث 5.0. گلکسی اس 8 همچنین به همراه نسخه Android Nougat 7.1.1 عرضه می‌شود.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا