تکنولوژی

آپدیت اپلیکیشن مایکروسافت برای اندروید

شرکت مایکروسافت، آپدیت برنامه Next Lock Screen را با قابلیت‌هایی همچون افزایش عملکرد باتری معرفی کرد. برنامه Next Lock Screen که توسط شرکت مایکروسافت برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است، به کاربر این امکان را می‌دهد تا از گوشی‌خود در برابر دسترسی افراد غریبه محافظت بیشتری به عمل آورند. این شرکت علاوه بر این، قابلیت‌های کاربردی دیگری نیز به این برنامه اضافه کرده است، مثلا کاربران می‌توانند از طریق Build-in Launcher در برنامهها، اپلیکیشن مورد علاقه خود را نیز اجرا کنند و همچنین دسترسی به برنامه‌های پر کاربرد مانند دوربین، چراغ قوه، وای‌فای و بلوتوث نیز بسیار سریع تر از گذشته امکان پذیر شده است.

از آنجاییکه بیشتر اپلیکیشن‌های معروف موسیقی مانند Pandora، Audible و Spotify، با این برنامه سازگار هستند، کاربران از همین طریق می‌توانند آهنگ‌های مورد علاقه خود را نیز مدیریت کنند. علاوه بر این، آخرین آپدیت منتشر شده این برنامه توسط مایکروسافت، عملکرد عمر باتری را نیز حین استفاده بالا می‌برد. طبق گفته سازندگان Next Lock Screen  از این به بعد برای دسترسی به اطلاعات جغرافیایی از WiFi به جای GPS استفاده می‌کند که همین مورد، عمر باتری را افزایش می‌دهد.

مهم تر از همه، مایکروسافت برای آن دسته از کاربران Next Lock Screen که قبلا از کرش‌های متعدد این برنامه شکایت داشتند مژده داد که تمام باگ‌ها و کرش‌های موجود در این برنامه به طور کامل برطرف شده است.

اگر تا کنون برنامه Next Lock Screen مایکروسافت را امتحان نکرده‌اید بهتر است بدانید که این اپلیکیشن با تمام دستگاه‌های اندرویدی نسخه 4.1 ‌و بالاتر سازگار است و همچنین کاملا رایگان عرضه می‌شود.

لینک دانلود Next Lock Screen برای اندروید.


 

گذری بر آپارات

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا