تکنولوژی

IQbuds؛ هدفونی بی‌سیم و بی‌نظیر

یک استارت‌آپ کالیفرنیایی به نام Nuheara از آخرین محصول خود در CES 2016 رونمایی کرد. این هدفون بی‌سیم می‌تواند به هر دستگاهی که بلوتوث داشته باشد متصل شود. این استارت‌آپ اعلام کرده هدفون‌های iqbuds تا مارس امسال در فروشگاه‌ها آماده فروش خواهد بود.

به گفته مدیرعامل این استارت‌آپ، پس از تست کردن این هدفون برای هزاران مشتری، همه آنها معتقد بودند بالاخره انتظار آنها از یک هدفون بی‌سیم برآورده شده است. این هدفون از تکنولوژی SINC یا Super Intelligent Noise Cancelation استفاده می‌کند. این تکنولوژی هوشمند جدید قادر است سروصدای آزاردهنده اطراف را بسیار کاهش دهد تا شما فقط به صدایی که از هدفون پخش می‌شود گوش دهید.

جدای از صدای صاف و با کیفیت، اگر علاقه به شنیدن بیس قدرتمند دارید، می‌توانید روی این هدفون حساب کنید. این موضوع جالب‌تر هم می‌شود زمانی که متوجه شوید این دستگاه می‌تواند به شما 16 ساعت شارژ بدهد. البته داشتن این همه لذت خیلی هم ارزان تمام نمی‌شود، شما برای این هدفون‌ها باید 299 دلار پول کنار بگذارید. البته این هدفون کاملا ارزش این مبلغ را دارد. تیم آی‌تی‌ایران هم گزارشی از غرفه این هدفون آماده کرده است که می‌توانید آن را در ادامه ببینید.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا