تکنولوژی

رونمایی ال‌جی از روبات، یخچال و تلویزیون جدید

ال‌جی دقایقی پیش در مراسمی که در نمایشگاه CES 2017 برگزار شد از محصولات جدید خود رونمایی کرد. در این مطلب به سه محصول معرفی شده توسط ال‌جی می‌پردازیم. ال‌جی علاوه بر معرفی محصول همکاری خود را با شرکت‌های بزرگی مثل آمازون هم رسما اعلام کرد.

 

تلویزیون

تلویزیون‌های جدید ال‌جی تمرکز خود را بر روی شفافیت رنگ و نازکی صفحه نمایش گذاشته‌اند. در تلویزیون‌های جدید ال‌جی تکنولوژی استفاده شده است که به آن NanoCell می‌گویند. گذشته از کیفیت بی‌نظیر تصویر این تلویزیون نکته جالب ضخامت این دستگاه است. تلویزیون جدید ال‌جی تنها 2.57 میلی‌متر ضخامت دارد یعنی کمی بیشتر از یک کاغذ دیواری! این تلویزیون زیبا به راحتی با یک آهنربا به دیوار می‌چسبد!

 

یخچال

یخچال جدید ال‌جی هم به تکنولوژی جالبی مجهز شده است. این یخچال دارای یک صفحه‌نمایش 29 اینچی با کیفیت اچ‌دی است. اگر روی آن ضربه بزنید(مانند در زدن) تصویر آن کم‌رنگ می‌شود و می‌توانید داخل یخچال را ببینید. این تلویزیون همچنین سیستم‌عامل وب اواس دارد. ال‌جی همکاری خود را با آمازون رسما اعلام کرد و شما می‌توانید به تلویزیون ال‌جی فرمان صوتی بدهید تا الکسای آمازون آن را برای شما انجام دهد.

 

روبات

ال‌جی در کنفرانس خبری خود که دقایقی پیش به پایان رسید از چهار روبات رونمایی کرد. یکی از این روبات‌ها جاروبرقی هوشمند است که خودش همه‌جا را تمیز می‌کند و زمانی که شارژ آن کم باشد خود روبات روی استند شارژش قرار می‌گیرد.

روبات دیگری که در این مراسم معرفی شد، روباتی بود که در فرودگاه‌ها قرار است امسال استفاده شود. این روبات‌ها در فرودگاه مردم را راهنمایی می‌کنند و همچنین می‌توانند برای مسافرین کارت پرواز را چاپ کنند.

روبات بعدی ال‌جی که هاب روبات نام دارد یک دستیار هوشمند صوتی مانند گوگل هوم و یا آمازون الکسا است که می‌تواند فرمان‌های صوتی شما را اجرا کند. این روبات می‌تواند به اجاق‌گاز شما دستور بدهد تا فر را روشن کند و یا به جاروبرقی شما بگوید تا خانه را جارو کند. 

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا