تکنولوژی

سامسونگ برای گلکسی اس 8 ایرپاد می‌سازد!

شرکت سامسونگ هدفون‌های بدون سیم The Gear iconx خود را چندی قبل روانه بازار کرد. البته در این شکی نیست که سامسونگ بیشتر ایده‌های خود را از رقیب بزرگش یعنی اپل دریافت می کند اما اینبار سامسونگ از ایرپادهای بلوتوث اپل تقلید نکرده است این محصول را معرفی کرده است.

طبق گزارش‌ها سامسونگ قرار است نسل جدید هدست‌های بلوتوثی بدون سیم خود را همراه با گوشی بعدی یعنی Galaxy S8  به بازار معرفی کند. هنوز مشخص نیست که زمان معرفی این محصولات، آیا ایرپادها به صورت جداگانه به فروش می‌رسند(مانند ایرپاد‌های اپل) و یا همراه با پکیج دستگاه گوشی هوشمند عرضه می‌شوند.

هنوز مشخص نیست که این هدفون‌ها، نسل دوم هدست‌های بلوتوثی این شرکت یعنی Iconx است و یا اینکه با طرح جدید و به صورت محصولی منحصر به فرد ارائه می‌شود. لازم به ذکر است که هدست‌های Iconx، هم فیتنس ترکر هستند و هم با حافظه داخلی برای پخش موسیقی ارائه شدند.

گوشی گلکسی اس 8 ظاهرا مانند موتو زد و آیفون 7 قرار است بدون خروجی 3.5 میلی‌متری هدفون عرضه شود که کاربران در این صورت برای اتصال هدفون به گوشی دو گزینه دارند، یا باید از مبدل‌های یو اس بی و یا از هدفون‌های بدون سیم استفاده کنند.

ایرپاد‌های اپل که همراه با گوشی آیفون 7 معرفی شدند و با وجود موج انتقاد‌ها به خاطر حذف خروجی هدفون، هیجان و شوق زیادی میان علاقه‌مندان ایجاد کردند. احتمالا سامسونگ نیز علاقه دارد به همین شیوه گلکسی اس 8 خود را بر سر زبان‌ها بیاندازد.

سامسونگ به دلیل عرضه یک محصول کاملا جدید، مطمئنا ابزار‌های جانبی متفاوتی نیز معرفی خواهد کرد و Iconx شاید تبدیل به محصولی شود که توان رقابت با قابلیت‌های جالب ایرپاد‌ها را نداشته باشد و یا اینکه سامسونگ هدفونی خلاقانه ارائه دهد و بازار را متحول کند به هر حال باید منتظر بود و دید.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا