تکنولوژی

مکالمه تصویری همزمان با 50 نفر

فیسبوک مسنجر پس از سرویس تماس صوتی گروهی حالا از مکالمه تصویری گروهی جدید خود رونمایی کرده و اعلام کرده بر روی دستگاه‌های اندرویدی و iOS نیز قابل استفاده خواهد بود و به یکی از رقبای سرسخت “FaceTime”، “Google Dou” و “Snapchat” تبدیل شده است.

اگر در جشن کریسمس در کنار خانواده نیستید، ویژگی جدید فیسبوک مسنجر که روز دوشنبه رونمایی شد، می‌تواند این فاصله را برای شما جبران کند. فیسبوک با اضافه کردن پردرخواست ترین ویژگی به اپلیکیشن مسنجر گفته که این ویژگی سریعا برای دستگاه‌های اندروید و iOS و ورژن دسکتاپ برای کاربران در سراسر دنیا  قابل استفاده خواهد بود.

فیسبوک در پستی در روز دوشنبه اعلام کرد: “از آنجایی که حدود 245 میلیون نفر هر ماه در سراسر دنیا از مسنجر فیسبوک استفاده می‌کنند، حالا کاربران قادرند که چت‌های گروهی خود را هرجا که باشند، به چت‌های تصویری تبدیل کنند. شما می‌توانید حداکثر با 6 نفر در لحظه صحبت کنید اما در لحظه 50 کاربر در حال گپ زدن هستند که شما می‌توانید وارد بحث آنها شده و به صورت صوتی یا تصویری در مکالمات شرکت کنید”.

فیسبوک در ادامه  گفت: ” وقتی بیش از 6 نفر در چت حضور داشته باشند، تنها تصویر  کاربر سخنگوی اصلی برای دیگر کاربران نمایش داده می‌شود.” برای استفاده از این ویژگی جدید، بایستی از جدیدترین ورژن مسنجر فیسبوک استفاده کنید. برای ایجاد چت‌های تصویری کافی است که وارد یکی از صفحات چت گروهی شده یا اینکه با ساخت یک صفحه جدید و کلیلک بر روی آیکون ویدیو در گوشه بالای سمت راست صفحه، از این ویژگی استفاده کنید.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا