تکنولوژی

چرا اپل جک هدفون مک بوک پرو را حذف نکرد؟

سری مک‌بوک پروهای جدید در چند هفته اخیر به دست مشتریانش رسید. اما سوالی که خیلی از خریداران را سردرگم کرده این است که چرا اپل جک هدفون را  ( همانند آیفون ۷ ) حذف نکرده است؟ در یکی دو ماه گذشته اپل به دلیل حذف جک هدفون  آیفون 7، به شدت مورد تمسخر قرار گرفته است، و حالا که شرکت هنوز این پورت دوست داشتنی را روی مک‌بوک نگه داشته، فضای اینترنت در حال انفجار است.

تیم کوک و هم تیمی‌های او کاملا اطمینان دارند که آینده موبایل در استفاده از ابزارهای بی‌سیم خواهد بود و با همین عقیده، جک هدفون آیفون را کاملا حذف کرده‌اند. اگرچه حذف این جک موجب سیلی از نارضایتی‌ها شده، اما کاربران کم کمک به آن عادت خواهند کرد. اما مسئله حذف نکردن جک هدفون از روی مکبوک داستانی کاملا متفاوت دارد.

مدتهاست که “DJ”ها، از لپتاپ‌های شرکت اپل برای انجام کارهای خود استفاده می‌کنند و اکثرا به استفاده از هدفون‌های بلوتوث اعتقادی ندارند. حذف این جک از مک‌بوک جدید ممکن بود “DJ”ها را به فکر استفاده از لپ تاپ‌های کمپانی‌های دیگر بیندازد و اپل به هیچ وجه چنین قضیه‌ای را دوست ندارد. البته این یک نظر شخصی است، اما کاملا منطقی به نظر می‌اید.

بله، اپل می‌توانست به ” DJ”ها اعلام کند: ” کمی شجاعت به خرج دهید و برای کار با مک‌بوک جدید از هدفون‌های بلوتوث  استفاده کنید” اما در این صورت فکر میکنم هدفون‌های شرکت “Dr.Dre” دخلی در این ماجرا داشته باشند.

منبع : آي تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا