تکنولوژی

توسعه‌دهنده بازی No Man’s Sky سکوت را شکست

شرکت “Hello Games” پس از تقریبا دو ماه سکوت، اخباری درباره آپدیت‌های جدید این بازی منتشر کرد.

بر این اساس در طی هفته جاری “آپدیت پایه”  برای این بازی را شاهد خواهیم بود. البته معلوم نیست منظور از آپدیت پایه آوردن مکانیک تاسیسات به بازی است یا قرار دادن پایه و تاسیسات برای ورودی‌های جدید.

جزئیات آپدیت جدید این شرکت در همین حد بود و با توجه به این خبر که بر روی وبسایت این شرکت قرار گرفت، احتمالا به زودی شاهد این آپدیت خواهیم بود.

در این سایت همچنین آمده است: ” تیم ما حدود 9 هفته بر روی توسعه، تست و تائید آپدیت ساختار جدید این بازی، سخت تمرکز داشته است. این بزرگترین به روز رسانی ما نخواهد بود اما شروع یک داستان جدید است.

یحث درباره این بازی از زمان معرفی آن بسیار داغ بوده است. ما سکوت کردیم اما به نظرات گوش می‌دادیم و تمرکز خود را بر روی اصلاح و پیشرفت بازی قرار دادیم و تیم با عشق و علاقه زیادی به تلاش خود ادامه می‌داد.

نظرات مثبت و منفی که گفته‌اید، ما را در مسیر اصلاح و بهبود بازی، کمک بسیاری می‌کند. آپدیت جدید اولین قدم در مسیر طولانی پیش روی ما خواهد بود و امیدواریم که شما نیز در این مسیر به ما بپیوندید.”

به لطف طرح بلند پروازانه این شرکت در رویه ساخت “اکتشافات کهکشانی”، این بازی از زمان ورود در آگوست 2016 موج هیجان عظیمی را در بین طرفداران خود راه انداخته. با این حال به دلیل تخلفات در تبلیغات، عدم عمل به قول‌های داده شده و نبود دانش کافی درباره هدف بازی، نسخه نهایی این بازی انتظارات زیادی را انجام نشده باقی گذاشت. 

شرکت “Hello Games” برنامه‌های کلی خود در زمینه گسترش محدوده تجربیات کاربران در بازی را خیلی زود و بدون جدول زمانی اعلام کرد، اما پس از آپدیت این شرکت در سپتامبر، ارتباط استودیو با کاربران کاملا قطع شد.

استودیو اخبار جدید خود در اکتبر را در حالی اعلام کرد که ایمیل‌های داخلی و اکانت‌های رسانه‌های اجتماعی شرکت توسط یکی از کارکنان خشمگین شرکت هک شده بود. در حالی که کاملا مشخص بود این هک اتفاق افتاده اما شرکت این ادعا را رد کرد. 

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

‫915 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا