تکنولوژی

ورود نوت‌بوک‌های گیمینگ ایسر به بازار

ایسر در آینده نزدیک، بهترین نوت‌بوک‌ گیمینگ خود را با دو ویژگی فنی متفاوت به بازار ایران می‌فرستد.
این نوت‌بوک‌‌ که از سری Predator است و Predator 15- G9-593 نام دارد، از قدرتمندترین نوت‌بوک‌های گیمینگ به شمار می‌آید و بی‌شک بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای در انتظار ورود آن‌ به بازار هستند.
Predator 15- G9-593 دارای طراحی ظاهری خاصی است که این طراحی تلفیقی از رنگ‌های قرمز و مشکی است که حس قدرت و هیجان را به کاربران القا می‌کند. طراحی چند ضلعی نمایشگر هم به خوبی نشان‌دهنده رده کاربری این نوت‌بوک است.
نکته قابل توجه در مورد این دستگاه، تجهیز آن از سیستم خنک‌کننده frostcore است که موجب خنک‌سازی سریع نوت‌بوک و افزایش 5 درصدی عملکرد آن، هنگام اجرای بازی‌های سنگین می‌شود.
از لحاظ سخت‌افزاری هم نوت بوک‌ گیمینگ ایسر، به پردازنده Intel Core i7-6700HQ  با فرکانس 2.6 گیگاهرتز با قابلیت ارتقاء به 3.5 گیگاهرتز و کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1070  با 8 گیگابایت حافظه اختصاصی مجهز شده‌ است که این پردازنده پرقدرت، در کنار کارت گرافیک حرفه‌ای، Predator 15- G9-593 را به یک گزینه بی‌رقیب برای انجام بازی‌های سنگین و به روز تبدیل کرده است. ویژگی‌مهم نوت‌بوک‌های سری Predator پشتیبانی از واقعیت مجازی (Virtual Reality) است. به این ترتیب کاربران لذت بازی در واقعیت مجازی را نیز توسط این نوت‌بوک تجربه می‌کنند.
ایسر همچنین دست خریداران را در انتخاب ظرفیت رم و هارددیسک باز گذاشته است و این نوت‌بوک را با دو ظرفیت متفاوت به بازار عرضه کرده است. به این ترتیب خریداران می‌توانند بین حافظه‌های 16 و 32 گیگابایتی DDR4 و هارددیسکی که ترکیب یک نمونه HDD یک ترابایتی و 256 گیگابایتی SSD است و هارددیسکی که ترکیبی از یک نمونه 2 ترابایتی HDD‌ و 256 گیگابایتی SSD است، دستگاه دلخواه را انتخاب کنند.
هر دو دستگاه Predator 15- G9-593 که به زودی توسط شرکت «معیار» نماینده رسمی و انحصاری محصولات گیمینگ ایسر در ایران وارد بازار می‌شوند؛ به نمایشگر 15.6 اینچی با کیفیت تصویر فول اچ‌دی مجهز شده‌اند که تصاویر را به خوبی و با کیفیت بالا نمایش می‌دهند و این همان انتظاری است که هر کاربر گیمری از نوت بوک دارد.
بهره‌مندی از سه اسپیکر پرقدرت استریو، وب کم HD، کیبورد با نور پس زمینه، تاچ پد حساس از دیگر ویژگی‌های این نوت بوک است. از لحاظ ورودی و خروجی نیز این دستگاه به تمام پورت و اتصالاتی که یک نوت بوک حرفه‌ای نیاز دارد، مجهز است.
در مورد باتری هم باید بگوییم Predator 15- G9-593 به باتری 8 سلولی 6000 mAh‌مجهز شده است که تا 3 ساعت کاربری سنگین را تضمین می‌کند.
نوت‌بوک گیمینگ ایسر از نسخه 64 بیتی سیستم عامل ویندزو 10 پشتیبانی می‌‌کند و وزنی در حدود 3.7 کیلوگرم دارد که در میان سایر نمونه‌های موجود در بازار وزنی مطلوب است.

منبع : روابط عمومی شرکت معیار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا